becky84

Alla inlägg under april 2011

Av becky 84 - 26 april 2011 21:24

Är hon inte söt?  

Av becky 84 - 25 april 2011 21:00

Idag har jag hunnit med så mycket, tvättat, städat, tränat och ändå hade jag sov morgon idag. Tummen upp för mig!

Energin har varit på topp hela dagen och det underlättar mycket.


Var nyss på ett träningspass på F&S och även där kände jag att allt gick toppen. 

Nästa pass blir på onsdag. Nu kör jag verkligen 180 då jag äntligen har hittat energin igen.


Imorgon är det lång dag framför mig. Ska gå upp halv 4 så nu måste jag i säng om jag ska få nå sömn alls.


Fan vad jag är stolt över mig själv just nu!!


Av becky 84 - 25 april 2011 17:11

Ett gympa pass på F&S

 

Av becky 84 - 24 april 2011 21:16

Snart är påsken över!

Har inte firat den så mycket men det har jag aldrig gjort. 

Jag och älsklingen har varit på middag hos hans föräldrar och hos min mormor & morfar. Sen har jag umgåtts med min lilla mamma som har varit nere på besök.

Väldigt lugn och fridfull påsk!

En dag kvar och jag ska ta de lugnt även då.


Nu ligger vi i den nya soffan med Cora och bara myser framför en film. 

Ha en underbar kväll och en god fortsättning på påsken!

 

Av becky 84 - 24 april 2011 21:09

Från och med  idag så börjar jag om från början med bloggen. 

Vet inte hur man raderar dom gamla inläggen så dom får vara kvar tills jag kommer på det.

Har känt att jag inte haft den blogg orken som vanligt men den kommer kanske tillbaka.


Så välkommen hit igen! 

 

Av becky 84 - 18 april 2011 06:06

Idag ska jag äntligen få jobba igen=)

Känns som jag har varit borta i en månad fast det bara är 4 dagar. Har saknat det mer än vad jag trodde. Ligga hemma och vara sjuk är inte riktigt min grej. Har varit så sjukt rastlös.


Igår fick jag fnatt och började vår städa balkongen och ugnen/spisen här hemma för att ha något att göra.  Vilket självklart behövdes! 

Och för att fira att jag har varit så duktig så gick jag ner på stan och solade lite och så promenerade jag hem med. 

Så nu har jag kommit igång med promenaderna igen. Igår gick 15531 steg och ska försöka få lika många idag. 

Så skönt väder nu så det är skönt att vara ute och gå.

Snart är sommaren här!!!!

 


Av becky 84 - 11 april 2011 20:40

Behöver jag säga nå mer? Beter mig som en riktig 3 åring när jag är sjuk :(

   (Bild lånad av google)

Av becky 84 - 11 april 2011 06:02

Helgen har varit både bra och dålig.

Fyllde år i lördags och nu är man då 27 år. Åren har bara runnit iväg, tycker jag nyss var 20.

Men tack vare älsklingen fick jag en underbar födelsedag! 

Spelade bowling för första gången och jag fastnade totalt. Nu Blir dom inte av med mig!!


Igår var jag på ett träningspass på friskis och det var så skönt att svettas lite.  Längtar tills på onsdag då jag ska dit igen!

Har hittat glädjen i att träna igen. 


 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards