becky84

Alla inlägg under oktober 2011

Av becky 84 - 25 oktober 2011 04:27

Ha en underbar dag

&

var rädd om dig!

Av becky 84 - 9 oktober 2011 20:17

Hello sweeties!


Allt bra med er där ute?

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Tyvärr så springer dagarna iväg och jag har haft fullt upp.


Är på min 17 dag på sockeravvänjningen och det har gått bra.

Idag när jag vaknade var jag jätte sugen på choklad och gav efter för frestelsen. När jag väl hade ätit lite choklad så insåg jag att det var inte så jätte gott som förut. Så jag drar bara ett sträck över den här dagen.


Ikväll har jag varit och tränat skivstång med M, vilket blir andra skivstångspasset den här veckan. Det är så jäkla roligt. Glad över att jag tog steget och äntligen testade det, för nu är jag fast!

På söndagar har dom ett dubbel pass för 45 min skivstång och sen direkt efter 45 min spinning.

Ikväll kunde jag tyvärr bara vara med på skivstångs delen då jag ska upp o3.3o imorgon bitti. Men på söndag blir det dubbelpass utan tvekan!

 

Bild lånadfrån google

Av becky 84 - 3 oktober 2011 19:15

Idag är jag på dag 11!

Är så sablans stolt över mig själv. Det hargott så sjukt bra och jag har varit riktigt duktig!

I lördags hade jag lite sug och köpte choklad nötter men gav bort dom för det var inte värt att äta dom när jag kommit så långt.

Har ju bara 1o dagar kvar nu!


 

Av becky 84 - 3 oktober 2011 19:10

Tjolahopp puddingar!


Hur är det med er?

Här är allt någorlunda bra. Har varit en lite seg dag men annars bra.

Var meningen att jag skulle träna ikväll men varken jag eller Malin hade ork till det idag, så vi stack och köpte lite sushi till mig och thai mat till Malin och älskligen. Gott och mättande!  


Nu sitter jag och dricker lite kaffe och ser en fyra för tre.

Snart blir det sängen, jobb imorgon o5.oo

Kanske att man ska övningsköra dit. Får se hur pigg man är.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards