becky84

Alla inlägg under juli 2011

Av becky 84 - 28 juli 2011 05:22

Idag har jag försovit , så går det när man inte kommer i säng i tid.

Hela den här veckan har/ kommer jag börja extra tidigt.

Igår var det menigen att vi skulle gå till min moster och se om hon kunde hjälpa mig med min axel.  Klantiga jag har varit framme igen och har nu sen 1 ½ vecka tillbaka jätte ont i axeln.

Tyvärr hade hon fullt upp så vi ska ta det i helgen ist.

Självklart hoppas jag på att värken går över innan dess så jag slipper ha ont när jag jobbar.


Nu ska  man starxt cykla till jobbet. Ikväll blir det spinning!! Wohow!


Ha en underbar dag allihopa och var rädd om er! 

Av becky 84 - 23 juli 2011 11:50

Nu är det helg igen, riktigt skönt.

Den här helgen har jag inga planer på att göra något alls.

Det enda jag ska göra är att vila upp mig inför nästa vecka. Min jobbar partner har semester från och med måndag,  så jag ska jobba med en annan och då behöver jag ha laddade hjärnceller så jag inte glömmer något :)


Så jag började med en härlig sovmorgon och sitter nu framför datorn och läser lite om det som har hänt i Norge. Helt ofattbart!!

Finns det nå straff som är tillräckligt för det han har gjort?




Av becky 84 - 18 juli 2011 06:24

Försovit mig rejält.  Trött som f*n.

Av becky 84 - 15 juli 2011 05:37

Nu är det inte många timmmar kvar tills helg.

Helt underbart!

Har ätit frukost vilket bestod av två ägg och lite majonäs idag. 


Idag har jag en sån härlig pirrig känsla i kroppen igen.  Vill inte tänka på varför utan låter den bara vara kvar och njuter av det ist.


Nej, ska sluta babbla skit och fixa iordning mig för jobb.

Ha en underbar dag!


Av becky 84 - 14 juli 2011 20:06

YES!

Jag kom iväg på spinning passet ikväll. Höll på att boka av det då jag har haft så sjukt ont i magen idag, men efter lite värktab  och 1 timmes sömn så var jag på topp igen.

Passet gick så sjukt bra. Hade mycket mer ork i benen än vad jag trodde.

När jag kom hem så tog jag och Cora en lång härlig promenad ute i regnet.  Tycker det är super mysigt att gå ute när det regnar.


Från och med ikväll så har jag börjat min resa mot en vältränad och hälsosam kropp igen.

Jag var det för några år sedan och mådde mycket bättre då. Tråkigt nog hamnade jag i en svacka och haft svårt att komma igång sedan dess, men den här gången finns det inga bortförklaringar!!

Har även tagit kort på min kropp i nu läget så jag verkligen kan se framstegen.

Nån som vill hänga på? 


NU KÖR VI!!!

 

Av becky 84 - 14 juli 2011 06:16

God Morgon!

Har ni sovit gott?

Det har jag, så gott att jag struntade i att gå upp 30 min tidigare för en powerwalk utan låg kvar och drömde vidare. 

Sitter nu och äter frukost bestånde av  mild yoghurt m. vanilj smak, keso, kanel, kokosflingor, solrosfrön och lite müsli. Blev gott och mättande! 

Självklart en kopp grönt te till!


Idag är det då torsdag...Snart helg!

Hoppas på en lugn dag på jobbet. Ska på spinningpass ikväll med M och hoppas på att jag har en massa energi kvar till det, för det lär behövas!

 




Av becky 84 - 13 juli 2011 20:20

Dagen har gått väldigt snabbt och smidigt idag. 

Trodde det skulle bli en massa krångel på jobbet idag men icke! 

Allt flöt på bra och jag söt vid halv 3 idag.


Idag har äntligen mina paket kommit. 

Har beställt hem Åkerfräken ört dryck bl.a, som är bra för njurarna och är vätskedrivande. Ska testa det och se om det hjälper mig.

 

Nu ska jag ta en kopp te med detta i och sen fortsätta mysa med Emil o lilla Cora!

Ha en underbar kväll!

Av becky 84 - 13 juli 2011 06:03

Idag ska jag tillbaka till jobbet!

Sitter och äter kroppkakor till frukost. Finns det nå bättre start på dagen?

Jag verkligen älskar Emils mammas kroppkakor!!

Tyvärr är det inte bara jag som tycker om dom.

Just nu har jag en liten vovve här som sitter och ser så svältande ut. =)


Ska dricka lite grönt te och sen cykla mot jobbet!

Hur är det med er där ute? Semester?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards