becky84

Alla inlägg under oktober 2009

Av becky 84 - 31 oktober 2009 16:26

Ibland så undrar jag vad vänskap är för något för vissa.

Kan bli så jäkla less på att endel inte ens kan anstränga sig för sin vänskap.

Är dom verkligen ens vänner då?

Har ni varit med om det?

Vad ska man göra i sådanna situationer?

Det verkar ju inte som om dom bryr sig så varför ska man då göra det själv eller?


Vad tycker ni?


...

Av becky 84 - 31 oktober 2009 14:47

Ibland kan man börja undra...


Av becky 84 - 31 oktober 2009 14:18

 

Av becky 84 - 31 oktober 2009 13:03

Nu är vi ute på landet igen.

Så fort vi är här så märker jag hur lugn och avslappnad jag blir och även min mage.

Det är så fridfullt här ute:)

Ska snart gå ut och se om man kan ta lite mer bilder på Coris.


Ska ni göra ikväll då?

Av becky 84 - 30 oktober 2009 22:56

Har bara legat och gosat med älskling och ätit en massa gott.

Ska snart ut med hunden och sen bär det av mot sängen.


Imorgon ska vi åka till älsklingen föräldrar och jag vet att Cora kommer att älska det.

Hon gillar attt springa runt lös på deras gård och bara busa, min sötnos.

Nu ligger hon brevid mig och sussar söt.

Kan faktikst inte se ett liv utan henne längre.

Tycker inte ens att det är jobbigt att jag aldrig får ha ordentliga sovmorrnar.

När man vaknar och får se hennes söta ansikte så blir man bara så glad och varm inombords.

Det är de jag gillar med djur, de älskar en vilkorslöst och skulle aldrig svika en.

Den enda gången dem sviker en är när de dör men då har man ändå fått många år av kärlek från dem.

Cora <3




Av becky 84 - 30 oktober 2009 17:20

Äntligen Ä emil här!

Ikväll blir det bara en massa mys och gos.

Var meningen att vi skulle festa men jag vlll hellre mysa med emil.

Parta kan man göra när som.


Trevlig fredags kväll!!


Av becky 84 - 30 oktober 2009 14:15

Idag vaknade jag kl 8 och gick direkt ut med hunden.

Var väldigt trött imorse men var duktig ioch gick inte alls och la mig igen.

Hade noll i energi för att gå till praktiken idag. Ville bara vara hemma och mysa.

Men bestämmde mig för att det var bara att gå iväg och fixa det och glad är jag för det nu!


Innan jag gick hem idag så kollade jag med chefen om jag skötte mig och ifall jag hade fått nå klagomål.

Vilket jag självklart inte fått.

Han gav mig så jäkla mkt beröm och sa att jag var jätte duktig.

Säger bara en sak: det är aldrig fel att vara ordningsam, fick även beröm om det.

Snacka om att jag fick en energi kick av det.

Blev så jäkla glad:)

who ´s the best? ME!!

Nu ska jag kör på i 180 så kanske man får jobb efter praktiken!

Man kan hoppas iaf:)

Soooo  happy.


Nu ska jag sticka ner på stan och sola och handla alkohol till ikväll

Ha det toppen people!!




Av becky 84 - 29 oktober 2009 15:41

Gick upp kl 8 imorse för att gå ut med lillprinsessan.

Vi fick nämligen besök vid 9.

E kom hit för att fixa en av mina naglar.

Råkade pajja en på praktiken när jag försökte få upp en kartong.

Det var skönt att komma upp så tidigt fast att jag inte hade nå planer alls idag.


Fick iaf nina naglar fixade så nu är dom gudomligt vackra igen.

Ska göra mitt bästa och inte förstör dom på ett tag.


Var meningen att jag skulle träna idag.

Men eftersom jag var helt slut i kroppen idag och så har jag haft ont i halsen så bestämde jag mig för att skippa det.

Vill inte bli sjuk igen. Bestämde mig ist för att lägga  mig och gosa med Cora och vi båda somnade snabbt.

Nu är man iaf pigg och glad.



Btw så såg jag ett kort på en person jag avskyr och det fick mig verkligen att rysa.

Har gått och hoppats på att jag aldrig skulle behöva se det fula trynet igen.

Kan verkligen inte vara lätt att vara så ful och äcklig!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards