becky84

Alla inlägg under juli 2010

Av becky 84 - 19 juli 2010 21:15

Nu har jag betstämt mig för att börja äta enligt GI metoden.

Min kropp mådde mkt bättre sist när jag gick på det.

Sen är det enklare att strunta i all godis och skit.

Nu ska jag fixa det!

 


Sitter och ser lite tv innan jag ska i säng. Börjar o5.3o imorgon och ska upp senast klockan 4.oo



Av becky 84 - 18 juli 2010 20:20

Är så trött på att inte ha nån energi alls längre. Jag vill komma igång med träningen igen då jag vet att min kropp mår bäst av det. Jag vill verkligen innest inne men jag har ingen energi. Ska göra mitt bästa med att försöka komma igång.

Vill ni vara så söta och peppa mig?

  

Av becky 84 - 12 juli 2010 20:37

Som ni märker så hamnade jag inte alls i säng kl 2o.oo som jag sa.  Känner mig inte så trött att jag vill gå och lägga mig än och självklart finns det ännu saker att göra, men ist för att göra dom så sitter jag skönt och avslappnat här framför datorn.


Jobbet gick bra idag och vi gjorde det vi skulle. Det har varit så sjukt varmt idag och jag önskar faktiskt att det kunde blåsa kallt nån dag nu snart.


Imorgon är det ny dag med mer att göra än idag. Ska bli kul och se om vi hittar till huset som vi ska städa. Har ju bara varit där 1 gg och det var första dagen  så jag minns knappt vägen dit. Men det ordnar sig alltid.


Nu ska jag ta och gå ut med lilla Cora och hoppas att det är svalare ute nu. Inte ens hon vill gå ut när dte är så här varmt.

Beställde även  en y klipptid idag som självklart inte blir av förrens om ca 2 veckor, lider med henne att hon ska behöva ha den här pälsen när det är så varmt ute :(

    


Av becky 84 - 12 juli 2010 05:36

Hoppas att ni har sovit gott! Själv har man sovit  sådär. Har iaf bestämt att ikväll SKA jag vara i säng kl 8 punkt slut!

Jag måste sova ordentligt om jag ska orka jobba i den här värmen.

Älsklingen är ute hos sina föräldrar så jag är själv istan med Cora och kommer vara det hela veckan.


Nu har man iaf ätit frukost och gjort i ordning allt inför dagen., nu är dte bara jag som ska fixas och sen är det bara att cykla iväg.  Idag ska jag ju jobba med en ny tjej =).


Jag gillar inte riktigt att lämna Cora hemma alldeles själv i den här äckliga värmen. Känns iofs bättre när jag vet att folk går ut med henne under dagen.


Nej, nu måste jag dra..Have a nice day!

 

Av becky 84 - 11 juli 2010 11:55

Imorgon är det jobb igen. Då ska jag jobba med en ny tjej i 2 veckor.  Kan ju säga att jag är väldigt nervös, vet inte ens vem det är och hon har inte hört av sig heller. Jaja det ordnar sig..


Fi fasiken vad det är varmt ute. Jag vill inte ens ligga ute och sola för att det är för varmt. Idag ska jag och älsklingen städa igenom hela lägenheten. Skönt när det är fint runt omkring en.


Träningen går de inge vidare med alls. Det är för varmt för at man ska orka. Men jag håller iaf igång på jobbet. När jag kommer hem är kroppen helt slut.


Vad gör ni där ute i världen?

;)

Av becky 84 - 10 juli 2010 13:10

 

Av becky 84 - 9 juli 2010 05:24

Nu ska man straxt iväg till jobbet.  Som tur är har jag en kort dag idag, som det ser ut nu iaf..

Har haft sånna hemska mardrömmar inatt så jag vet inte hur jag ska släppa det hela. Hoppas att det försvinner under dagen.

Hade de på känn att det här skulle komma men inte så hårt!

Av becky 84 - 6 juli 2010 04:29

Någon som är uppe ännu?


Sitter och försöker få i mig frukost men det går inge bra alls. Känner mig inte hungrig så här tidigt.

Idag börjar jag jobba o5.2o Som tur är så var jag så duktig och fixade i ordning allt igår kväll så jg fick sova lite längre idag.


Vill bara önska er en underbar dag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards