becky84

Alla inlägg under september 2010

Av becky 84 - 16 september 2010 06:26

God morgon alla sötnosar!

Idag börjar jag inte förrens sju vilket är extremt skönt.  Sov till och med lite extra länge idag för att min kropp är helt slut. Fattar inte varför!!? Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, lika trött varje dag.

Hoppas att jag piggnar till under dagen för ikväll är det träning som gäller!



Av becky 84 - 15 september 2010 20:28

Precis kommit hem efter sista kvällspromenaden med Cora.

Jag hade kunnat gå mycket längre men lill sessan var inte på humör så jag kortade av den lite. Idag har jag iaf fått ihop ca 20.000 steg! Skönt att energin för träning börjar komma tillbaka och imorgon ska jag iväg och träna på gymmet på F&S. Det kommer bli första passet på 1½ år. Längtar verkligen.


Mötet gick jätte bra och vi kom fram till en jätte bra lösning. Nu kan jag slappna av igen =)



 Här har ni 2 bilder på Cora tagna av en tjejkompis.   

Av becky 84 - 15 september 2010 04:50

Hoppas ni har sovit lika gott som jag.

Idag börjar allvaret igen.Skönt att komma igång med träningen igen!

Har börjat med omelett till frukost och ska straxt ut med Cora.

Planerna är som vanligt att minst gå 15.000 steg/dag.


Ska åka och köpa min skor idag efter jobbet och kan inte säga något annat än att jag håller på att längta ihjäl mig.

Kommer jobba på som en tok den här dagen för att komma hem så fort jag bara kan.


Dagens morgonvikt 58.1

Av becky 84 - 14 september 2010 21:36

Börjar jag om igen.

Då ska jag äntligen köpa mina nya träningsskor och sen lär benen få gå.


Time for a new start!'


Av becky 84 - 13 september 2010 18:52

Verkar som att jag kanske har hittat den sista brodern, eller jag vet hans namn ska bara försöka hitta hans adress med. Inte så lätt..

Av becky 84 - 10 september 2010 04:46

Hoppas att ni alla har sovit gott. Själv hade jag svårt att somna igår efter lyckoattacken, och där av är jag helt slut idag. Halsen gör ont och jag har ingen mat lust idag.

Har för mig att nån på jobbet sa att man inte ska gå upp innan klockan 5 igentligen och dom som gör det har lättare för att bli sjuka eller vad det var...

Inatt blev det iaf inte mer än ca 6 tim sömn, så jag får vara trött.

Men det gör igentligen ingenting för idag är det fredag vilket innebär att jag har sovmorgon imorgon.


Inatt ska en gammal klasskompis sova över hos mig med.Ska bli väldigt kul!


Ha en underbar dag och njut av fredagen!

 


Av becky 84 - 9 september 2010 21:17

Jag är så jäkla lycklig just nu. Känner mig som ett barn på julafton.

Även fast många personer runt omkring mig har sagt att allt kommer att ordna sig för mig, så har jag alltid haft svårt att tro på det.

Men jag fixade det! 

Jag har ett jobb, en pojkvän, lägenhet, hund, hittat 2 av mina syskon i Estland och framförallt, jag mår bra!

Det finns så många jag kan tacka för att dom har stöttat mig under den här tiden men den jag ska tacka mest är mig själv!

Jag gav aldrig upp, jag kämpade mig igenom allt skit hur dåligt jag än mådde och idag är jag starkare än någonsin!


Jag vet att det säkert kommer komma fler jobbiga stunder, men jag vet också att jag kommer klara mig igenom det galant!

Av becky 84 - 7 september 2010 22:02

 

från en liten snorunge som ska i säng nu!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards