becky84

Alla inlägg under december 2010

Av becky 84 - 14 december 2010 04:45

God morgon sötnosar!


Min fot gör ont så jag är lite irriterad i dag! Halkade i en trapp för snart en månad sen och foten gör mer ont nu än då. 

Smörjade in foten med tiger balsam igår  och ska fortsätta med det i några dagar nu och se om det blir bättre. 

Idag kommer bli en lång dag, men jag fixar det lätt right?

Av becky 84 - 13 december 2010 05:43

Ny vecka med full av energi, iaf så som det känns just nu.  

Sitter och äter frukost och ska snart till jobbet.  Hoppas att allt flyter på bra idag och jag är full av energi under hela dagen. Funderar på att gå hem från jobbet idag. Saknar dom promenaderna nämligen. Allt beror ju på vädret.

Nu kaffe och fixa till sig åker kl 06.00


  

Av becky 84 - 11 december 2010 09:42

God morgon! 

Här trodde man att man skulle få ha en riktigt lång sovmorgon idag, men icke! Cora hade tydligen tråkigt och tyckte vi skulle gå upp.


Har varit ute med henne nu och insett att det är riktigt halt ute. Tycker de är tråkigt att det har börjat töa ute. Nu blir det blött och slaskigt igen. Vill ha massa snö!!


Nu blir det en go is kaffe och the mentalist med älsklingen i soffan. Så glad över att vi äntligen fått en helg tillsammmans ♥

Av becky 84 - 6 december 2010 13:25

..Att rösta.

Den här tjejen ska till värmen! Kom igen hjälp till genom att rösta. 

Gå in här 

Av becky 84 - 6 december 2010 13:17

Har precis kommit hem från jobbet.

Fick sluta tidigare pga att jag helt plötsligt blev sjukt illamånde och började svettas som en gris. 

Förlorar 1½ timme på det men det får va.

Jag verkligen hatar att må illa. Ska till jobbet imorgon punkt slut! Har inte tid med att vara magsjuk!



Av becky 84 - 5 december 2010 15:11

Gör en fin insatts, gå in på denna länk och rösta, för att denna fantastiska människa ska få en resa, Det skulle göra henne och hennes familj gott, hennes hemska lindrar lite i värmen
http://mythos-beach.apollo.se/MdjnA


Ni kan även gå in på hennes blogg här


Av becky 84 - 5 december 2010 09:59

väldigt jobbig natt..när tar tårarna slut?

Av becky 84 - 4 december 2010 11:36

Ännu en helg jag fick vara själv :( Det är inge roligt alls.  

Har ju självklart Cora men tror hon tycker det börjar bli jobbigt med all uppmärksamhet hela tiden haha ;)

Nej men helgen blir nog bra!


Har varit ute med Cora på en morgon promenad. Jag verkligen älskar snön. Känner mig som ett litet barn. Först dyker jag in i en snöhög och sen lilla Cora efter :)


Nu blir det lite hem till gården.

Ha en underbar lördag allihopa!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards