becky84

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

♥ Nytt år, Nya tag, Ny energi!

Av becky 84 - 1 januari 2011 15:20

Välkommen till ett nytt härligt år!

Visst är det skönt? Nu kan man börja om igen om man vill. Har det tidigare året varit jobbigt så kan man bara lägga det bakom sig och göra ett nytt försök.

Jag har iofs inte haft ett jobbigt år på det sättet.


Under 2o1o hände det mycket bra saker för min del. Dom två största sakerna är väll att jag blev fri från sjukskrivningen och blev äntligen friskförklarad, så nu är jag inte farlig längre  ;). Sen hittade jag äntligen ett jobb!  Ett jobb med bra arbetskamrater där jag faktiskt känner mig välkommen och jag trivs så sjukt bra. 

Har även där kanske hittat en vän för livet som jag funkar bra ihop med.


Det enda negativa jag kan komma på är väll att jag har varit väldigt trött och sliten då och då. Jag har inte haft ork eller lust till att ta tag i min träning som jag vet att jag behöver för min ryggs skull.


Så det här året ska jag börja träna igen och få tillbaka energin och hållningen.

Ska börja tänka på mig själv i första hand! Jag kommer först, jag kan inte hjälpa alla hela tiden, även om jag önskar jag kunde.  

Sen har jag även märkt att människor som man hjälper för mycket har en vana att börja utnyttja det och då är det inte roligt längre. Nån gång borde man få något tillbaka eller hur?


Ta hand om mig själv i första hand är mitt nyårslöfte 2o11!


 
 
Hannele - mamma till 2 underbara prinsar

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar

1 januari 2011 17:22

Svar:
Tack detsamma ^^ Ja tackar, dom är bra allt söta ^^ hihi..

Oja! Det håller jag med dig om, hihi..ska bli skönt ^^

http://mammah.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards