becky84

Alla inlägg under mars 2011

Av becky 84 - 14 mars 2011 17:15

Nyss knackade en måleri firma på och berättade att dom skulle tapetsera om vårat sovrum IMORGON o7.oo, Blev helt chockad och trodde att det var nå skämt. Vi har ju inte ens valt tapeter ännu. Men han hade med sig två böcker fulla med olika tapeter som vi fick välja mellan.  

Vi ska ju straxt på massage med så det här kom inte lägligt alls.. 

Bara att ta med sig böckerna till massagen och kolla igenom dom medan älsklingen masseras.


Sen har vi ju ett problem till.. Cora.. vart gömmer vi henne?  Som tur är så har jag en underbar vän som hjälper mig utan tvekan så här i sista sekund. Så lilla Cora ska på äventyr hos J imorgon igen. Tror inte hon kommer att klaga precis!


Kan ju säga att allt är lite kaos just nu, men det fixar jag  väl...

  

Bild lånad från google.

Av becky 84 - 11 mars 2011 20:59

Även om jag har vissa stunder under dagarna som får mig att känna att jag kommer att explodera snart, att jag orkar inte, energin är helt borta, jag vill bara springa bort från allt och gömma mig under täcket, så vet jag att om jag bara känner efter och tänker efter en liten, liten stund och låter mig själv slappna av, så vet jag att jag äskar mitt liv just nu, att jag är lycklig, även om jag inte har 100 % kontroll över allt runt omkring mig, men vem har det? ;)


Jag är nöjd och stolt över vad jag har åstadkommit hittentills och det har jag gjort själv! Jag har en sån j*vla innre styrka om jag bara vill. Det gäller bara att komma ihåg det i dom svaga stunderna!


Av becky 84 - 6 mars 2011 10:26

Idag fick man äntligen sova ut ordentligt. Känner  mig riktigt utvilad och full av energi för att ta mig an den här dagen.

Har redan varit ute med Cora på lång härlig morgon promenad och fler lär det blir i det här underbara vädret.


Nu ska jag äta frukost och bara njuta av den här söndagen!



Av becky 84 - 4 mars 2011 05:27


...HAPPY!....Och inget ska stå i min väg!


  

Av becky 84 - 2 mars 2011 06:11

Idag ska jag tillbaka till jobbet.  Kan inte vara hemma en dag till för då blir jag tokig.

Känner av magen idag med men det struntar jag i!


Igår bestämde jag mig äntligen för att färga håret svart.  Äntligen!

Tycker det blev jätte fint och jag passade lätt i  det!

Ser inte lika snäll ut längre så nu kanske folk slutar utnyttja mig hela tiden ;)


  

Av becky 84 - 1 mars 2011 16:36

Tjaba, tjena , hallå!


Idag blev det inge jobb. Hade så ont  i magen i nättras att jag helt enkelt inte vile gå till jobbet pga det.

Självklart är jag rastlös efter att legat här hemma en hel dag. Måste tillbaka till jobbet imorgon.


Vad händer annars då? 

Försöker planera framtiden. Det är så mycket jag vill göra! Med bla lägenheten, mig själv... men tiden räcker inte till och inte energin heller.  Sen vet man inte vart man ska börja heller. Ska prata lite med vän och be om hennes hjälp.


Nu ska jag ut med lill sessan!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards