becky84

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

♥ Låååång häääärlig dag!

Av becky 84 - 5 april 2011 04:11

God morgon snyggingar!


Idag ser jag framemot en lååång härlig dag full av energi! Dagen har iaf börjat bra och jag känner mig väldigt glad och sprallig.

Mycket ska göras idag innan jag ska gå och lägga mig ikväll.


Igår var cora med mig på jobbet och det gick så sjukt bra. Den hunden kan fortfarande förvåna mig. det är som att hon vet när hon ska bete sig och vara extra duktig.

Idag ska hon vara hos en jobbarkompis tills jag eller älsklingen slutar. Hon älskar J så jag vet att det kommer inte vara några problem alls.

På onsdag kör jag förhoppningsvis igång med en ny/gammaltjej som ska hjälpa mig med att gå ut med Cora om dagarna.  Ska träffa henne ikväll och diskutera allt så det inte blir några missförstånd!


Nu ska jag äta klart, pussa lita på Cora&Emil och sen cykla till jobbet!


Ha en underbar dag snyggingar!

Mattes lilla prinsessa!  


 
 
Camilla

Camilla

5 april 2011 07:53

Jasså! Googla kvarg så får du upp bilder på hur burkarna ser ut. Är det ICA's egna (som du alltså kan hitta i vanligt ica butik) heter det kvarg, lidl har också en variant annars heter det kesella och den finns på det flesta ställen i kylen bland mjölk/grädde/creme fraiche och sådär, bara inte affären är för liten. Det är en ost, egentligen. Många som tränar äter den som yoghurt och späder ut den med fun light för då smakar det ungefär som yoghurt och anledningen till att det är så populärt är för att den till stor del innehåller protein :)

http://matiigt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards