becky84

Alla inlägg den 1 november 2011

Av becky 84 - 1 november 2011 17:48

Tjolahopp!

Allt bra med er där ute?

Här är det faktiskt lite bättre än vanligt. Har börjat slappna av igen och stressar inte lika mycket längre.

Försöker komma igång med vardagen och få kontroll över allt utan att virra iväg, vilket inte är det lättaste ibland. Som tur är så tycker folk att min virrighet är väldigt roande och det känns faktiskt skönt att jag får folk att skratta =)


Har därför tagit en paus i tränandet då det blev för stressigt för kropp och själ.

Han knappt sätta mig ner när jag kom hem innan jag skulle iväg igen.

Så nu ska jag pausa lite och försöka lära mig att planera bättre och känna efter hur jag mår i första hand.

Har ju äntligen börjat sova ordentligt på nätterna och det är ett stort +.

Måste även lära mig att göra saker som jag vill och inte vad  alla andra vill hela tiden. Sen vad folk tycker om de måste jag sluta bry mig om.

My life my rules!




Av becky 84 - 1 november 2011 17:48

Tjolahopp!

Allt bra med er där ute?

Här är det faktiskt lite bättre än vanligt. Har börjat slappna av igen och stressar inte lika mycket längre.

Försöker komma igång med vardagen och få kontroll över allt utan att virra iväg, vilket inte är det lättaste ibland. Som tur är så tycker folk att min virrighet är väldigt roande och det känns faktiskt skönt att jag får folk att skratta =)


Har därför tagit en paus i tränandet då det blev för stressigt för kropp och själ.

Han knappt sätta mig ner när jag kom hem innan jag skulle iväg igen.

Så nu ska jag pausa lite och försöka lära mig att planera bättre och känna efter hur jag mår i första hand.

Har ju äntligen börjat sova ordentligt på nätterna och det är ett stort +.

Måste även lära mig att göra saker som jag vill och inte vad  alla andra vill hela tiden. Sen vad folk tycker om de måste jag sluta bry mig om.

My life my rules!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards