becky84

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av becky 84 - 7 maj 2011 23:10

Nu är det dags att krypa i säng! 

Ska först bara bädda den.

Upp imorgon klockan 5 för att jobba lite.


Saknar älsklingen men får kramas med lilla Cora ist.


 

Av becky 84 - 7 maj 2011 21:30

Igår fick jag hem min ziperall dress!

Älsklingen beställde den till mig i mars någon gång och det var meningen att jag skulle få den i födelsedagspresent. Jag fyller år i april och den kom aldrig. Så slutet av april så skrev jag ett argt mail till dom och tyckte att man behandlar inte kunder så här, fick aldrig nå svar av dom.


Helt plötsligt så fick älsklingen ett avi från dom. Bara 2 månader senare.

Har läst att andra har beställt i januari och fick dom oxå igår.

Dålig kundservice!!


 Tyvärr så är dom helt underbara!

 

Av becky 84 - 7 maj 2011 20:47

Sablar vad dagarna rinner iväg. 

Känns som allt går alldeles för fort och jag hinner inte med något.


Idag har jag varit ledig och sovit i fatt några timmar jag har förlorat  under veckan.

När man väl vaknat till liv och energin var tillbaka så har jag städat och tvättat här hemma.

Har oxå varit ute på 2 härliga långpromenader.

Det har varit varmt och skönt ute idag så det känns dumt att inte ta vara på det, man vet ju aldrig ifall det är snö ute imorgon!


Nu ska jag fortsätta att fixa här hemma och sen ska jag lägga mig i soffan en stund innan sängen. Jobb några timmar imorgon! 


 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards