becky84

Alla inlägg under januari 2012

Av becky 84 - 17 januari 2012 04:18

Ååh vilken härlig morgon!

Just nu känns allt så sjukt bra, full av energi och glädje.!

Vad mer kan man önska så här dags på morgonen?`

Sen att jag har mina 2 solstrålar i mitt liv gör ju inte det hela sämre.

Är så jäätte tacksam för att jag har min Emilio och lilla kelgrisen Cora i mitt liv!

Ni gör mig så lyckliga! PUSS!


Nu ska jag sticka iväg och jobba några timmar och efter det en sväng på stan för att sola lite bl.a

Ha en underbar dag där ute!  ♥

Av becky 84 - 9 januari 2012 05:38

Nu är det dags att börja jobba igen.

Semester veckan har varit helt underbar och jag den här gången har jag verkligen känt att jag behövde det, både psykiskt och fysiskt.

Känns lite konstigt att vara uppe så här tidigt igen, speciellt då jag inte fått många timmars sömn inatt.


Men nu ska jag ta det lugnt! Inget stress överhuvudtaget längre. Börjar jag stressa eller fara i väg, så blir det en time out tills jag är lugn igen!

Mitt enda mål det här året är att jag ska må bra och lyssna på kroppen.

Nu är det dags att ta hand om mig för ingen annan lär göra det!

 

 

Grattis till världens snyggatse och underbaraste Älskling!  

Av becky 84 - 7 januari 2012 22:26

Ååååh vilken underbar lördag jag har haft!

Varit på stan och shoppat med Älsklingen och sparna förbi och klippte han med. 

Han hittade en jacka och ett par träningsbyxor, själv blev det ett par jeans och ett par mysbyxor.


Nu på kvällen har vi varit och firat Emil& hans lillebror som fyller år på måndag.

Var och bowlade och åt på resturang. Maten var självklart hur god som helst, men det blev nog lite väl mycket för magen.

Efteråt åkte vi hem hit och drack lite kaffe & babblade en massa strunt ;).

En riktig mysig lördag helt enkelt!



Av becky 84 - 4 januari 2012 09:09

Idag är verkligen en sån dag när man inte vill kliva upp ur sängen. Det blåser som bara den ute och är säkert jätte kallt med.

Självklart ska sträckte jag ena sidan av nacken när jag skulle sträcka ur mig i sängen och bam så har jag ont i den nu, min vanliga tur...


Ska straxt iväg och möta lite arbetskamrater, så det är bara att slänga på sig alla kläder jag kan hitta och bege mig ut på en promenad... mmmm, vad sköööönt...

 

Av becky 84 - 3 januari 2012 11:21

Jag och Cora började dagen med en härlig lång morgon promenad.

Så underbart att börja dagen med frisk luft och få rensa huvudet.

Nu har jag ätit frukost, kollat mejlen och skrattat åt korkade kommentarer som jag fått från nån.

Behövde skratta lite extra så tack!

Nu ska jag fixa i ordning mig och sen gå ner på stan och dricka en Chai latte  


Av becky 84 - 2 januari 2012 15:25

Nu är jag tillbaka med buller & bång!!!


Det här året har börjat med 1 veckas semester för att vila upp mig och sen köra 180.

Den enda skillnaden är att jag från och med nu bara tänker på att ta hand om mig själv.

Jag tänker inte längre låta folk utnyttja mig eller göra saker för att göra andra glada.

Har gjort det under nästan hela mitt liv utan att få något tillbaka och ist bli behandlad som skit, så varför ska jag fortsätta?


Så den här veckan har börjat med att pyssla om mig själv. Har kännt mig så grå och tråkig den senaste tiden, så idag har jag haft en spa dag.

Resten av dagen ska gå till en spa dag för lägenheten ;).


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards