becky84

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

♥ Sciobehandling!

Av becky 84 - 17 april 2012 20:39

Nu har jag varit på scio behandling hos min moster igen.

Kände att jag behövde det då jag har mått så sjukt konstigt den senaste månaden.

Varit kraftit illamående, haft migrän (jag har aldrig ont i huvudet annars) och varit så matt i kroppen att det har varit äckligt läskigt.

Allt beror självklart på stress!! Det har enkelt varit aaaaalldeles för mycket den senaste tiden. Jag är mentalt och psykiskt slut.

Jag MÅSTE skärpa mig och börja säga NEJ! Min kropp orkar helt enkelt inte. Jag kan inte göra allt även om jag själv önskar det.


Sen fick jag reda på lite annan info och kunskap med som vanligt.

Tex så kan jag dricka energidryck om jag vill men jag ska komma ihåg att ta mina MSM tab bla..

Så imorgon börjar jag om från början och ska ta det lugnt och ta hand om mig själv, så jag blir pigg och lycklig igen =)


Nån av er som testat scio? Vad tyckte ni?

 
 
Ingen bild

Elin

17 april 2012 20:49

Hej, låter spännande. Vad är det för behandling?

becky 84

17 april 2012 21:22

Du ligger på en liten matta som är kopplad till en liten maskin och dator som läser av din kropp.Så du kan se vart du har ont eller vad du har brist på. Sen kan den rensa kroppen. Jag hade ont i ländryggen under en lång tid och trodde det var fel på min rygg, men det vissade sig att det var njurarna och levern som inte funkade som det skulle. Helt underbar grej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards