becky84

Alla inlägg under november 2010

Av becky 84 - 16 november 2010 04:35

God morgon alla sötnosar där ute! 


Jag är ännu en gång uppe med tuppen. I natt har jag dock inte sovit gott alls, har haft en massa mardrömmar om framtiden på mitt jobb. Håller tummarna på att det inte kommer gå till som det gjorde i drömmen!

Så självklart är jag helt slut idag och idag är de en lång dag på jobbet.

Ska snart cykla och har verkligen ingen ork alls! Var på väg att väcka älsklingen och fråga om han kunde köra mig, men när jag såg hur sött han låg och sov så kunde jag verkligen inte väcka honom.  

Vet att han skulle ställa upp direkt för det gör han alltid för mig, min vackra älskling  


  

Nu ska jag ta och fixa det sista och sen cykla till jobbet i en j*vla fart ;)

Ha en underbar dag så höres vi sen!

Av becky 84 - 14 november 2010 10:25

God morgon, har ni sovit gott?

Själv har man sovit si så där, har haft en massa mardrömmar i natt men vaknade ändå pigg :)

Nu ska jag ut på en morgon powerwalk med Cora och sen städa lite eftersom E ska komma och hälsa på.

Ha en underbar morgon i det här fina soliga vädret!


Av becky 84 - 13 november 2010 11:04

Har ni sovit gott?

Själv är man helt utvilad. Det enda negativa är att min rygg har pajat. Vände mig om för hastigt imorse och kände hur det small till i längdryggen på vänster sida.

Tänkte äh det var inte så farligt, eller hur?!

När jag skulle kliva upp ur sängen  så kunde jag knappt röra mig.  

Morgon promenaden med Cora gick väldigt långsamt, varje gång jag tog ett steg med vänster foten så högg det till.


Nu sitter jag i soffan och myser med Cora och ser film. Dagen kommer nog vara väldigt lugn. Kanske träning lite senare om ryggen ger med sig .


Ha en fortsatt underbar dag!   

Av becky 84 - 12 november 2010 21:45

  

Av becky 84 - 12 november 2010 19:08

Imorse vaknade jag lika trött som vanligt. Fattar inte vad som är fel?  Vill vara pigg utan att behöva leva på koffein tabletter.


Ska faktiskt testa att detoxa min kropp. Hade planerat att jag skulle börja imorgon, men vet inte om det funkar. Nästa vecka är ju den "tuffa" veckan och dom första dagarna är man ju väldigt trött.  Det har jag absolut inte tid med. 

Men har inte funderat klart ännu över hur jag ska göra. Kanske bara ska köra på och inte tänka så mycket på om jag är trött eller ej.


Ikväll är älsklingens lillebror på besök och käkar middag med oss, det blev tacosgratäng. Vilket var lika omtyckt idag som tidigare i veckan.

Nu sitter vi framför tv:n och glor. Väntar på att grabbarna ska se klart South Park så jag kan se The Mentalist  igen. 


The Mentalist och en energidryck  

  

Av becky 84 - 11 november 2010 19:14

Mår inge vidare alls nu. Har så ont i skallen och fryser hela tiden. Får inte upp värmen i kroppen hur jag än försöker.

Vill verkligen inte bli sjuk nu. Var ju meningen att jag skulle träna ikväll men det blir inte så=(.


 

Så här känner jag mig nu!

Ska ta och bädda ner mig i soffan och se Stefan och Krister tills jag somnar.

Av becky 84 - 11 november 2010 12:45

Såg precis första avsnittet av ung&bortskämd.

Vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta.

Hur kan man uppfostra sin barn så?  

Kan helt klart säga att jag är glad över att jag är bra uppfostrad.  Jag har alltid klarat mig själv och kommer alltid kunna det.

Dom skadar ju barnet mer än hjälper dom genom att göra precis allt åt dom. 

Över 20 och vet inte hur man plockar bort skiten efter sig! Fy f'*n!


Eller vad säger ni?

 

Av becky 84 - 9 november 2010 16:10

Orkar inte med mig själv när jag mår så här!

Så här mådde jag förut och inte nu! 

Så nu tar jag med mig Cora på en uppfriskande promenad och när jag kommer tillbaka är jag på glatt humör och full av energi!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards