becky84

Alla inlägg under november 2010

Av becky 84 - 9 november 2010 15:55

Jag fryser nått så hemskt just nu.  Självklart har jag sprängande huvudvärk också.


Igår fick reda på en sak som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Förmodligen pga att jag inte fått så mycket info om det. Jag är både glad och lie ledsen över det och samtidigt tom.  Tar en dag i taget och ser vad som händer  helt enkelt, mer kan jag tyvärr inte göra.


Hur är det med er där ute då?


Av becky 84 - 7 november 2010 21:08

Nu är det dags för mig att gå i säng.  Ska trots allt upp vid o4.oo imorgon bitti och jobba.

Kommer sova som ett litet barn inatt med ett leende på läpparna. 

Tyvärr blev det ingen träning den här helgen men jag fick köra bil ist och det är jag glad för!


Sov så gott alla sötnosar där ute  

Av becky 84 - 7 november 2010 19:19

Idag har jag övningskört för första gången på 10 år.  

Var verkligen liv rädd och vågade inte starta bilen först, men när jag väl kom igång så gick det skit bra. Jag klarade det jätte bra, inte ett enda kärringstopp! Så stolt!



Vad fan var jag  rädd för ? Jag är ju gjord för att köra bil ;)

  

Av becky 84 - 5 november 2010 04:58

Idag är det freeeedag! Fy sablar vad skönt!


Nu är man vaken. Har varit ute med Cora och ätit frukost. Sitter och ser lite på hem till gården innan jag ska cykla till jobbet.

Vill inte rikitgt gå ut i våran trappuppgång, det stinker alkohol där. Tyvärr kan jag inte hålla andan så länge heller. URS!!


Känner ingen träningsvärk ännu :(

 

Av becky 84 - 4 november 2010 20:29

Var ju helt slut efter jobbet och funderade länge på om jag skulle träna eller ej. Har ju flyttat fram det så länge på att jag varit trött..Slöt iaf med att jag sa till emil på skarpen att jag ska träna! Och det har jag nu gjort, 1 timme blev det och det var skönt och kul.

Tråkigt nog var det så mycket folk där så man fick stå och vänta på maskinerna, så hädanefter ska jag börja träna direkt efter jobbet och tidigt på helgerna.

Nästa pass blir på lördag och jag längtar redan!

Kommer sova som ett litet barn inatt!


Btw igår kväll blev det 30 min Crosstrainer + en massa magövningar


 

Av becky 84 - 4 november 2010 16:38

Nu är man hemma igen.  Var meningen att jag skulle sluta vid 12 idag men det kom in lite mer jobb och tackar man ju inte nej till. Blev ett flyttstäd och jag kan ju säga att det såg för jävligt ut! På dom få timmarna som vi hade på det här stället så blev det väldigt snyggt! Vi är för jäkla bra alltså!


Kroppen är iaf väldigt trött och hungrig nu. Väntar på att älsklingen ska duscha klart så vi kan börja med käket.

Klockan sju blir det gymmet. Ska bli skönt att röra på sig lite. Hoppas på rejäl träningsvärk imorgon!


Av becky 84 - 3 november 2010 18:55

Nu är det dags för lite mys tror jag.

Har plockat fram lite äppeljucie och choklad/våffelrullar?

Samtidigt som jag vill mysa vill jag även hoppa upp på crosstrainern och springa lite, tror crosstrainern vinner!!! Mna får passa på när kroppen har energin till det.


Får väll se hur länge jag orkar idag 10, 20, 30min...

 

Av becky 84 - 3 november 2010 13:34

Nu sitter man här igen..

Har precis kommit hem. Idag har jag varit så duktig och cyklat fram och tillbaka från jobbet.

Vilket jäkla blåsväder jag fick, cyklade hem i värsta motvinden. Det var iaf riktigt bra träning för benen :)

Dagen har varit bra för utom att jag har varit lite trött och måt lite konstigt. 

Fast iofs så är det inte så konstigt om man tänker på gårdagen. Jobbade som en tok då ju.


Funderar även på att träna ikväll om inte något annat dyker upp. Min vikt verkligen rasar neråt och då vill man ju bara fortsätta vara duktig.


Sitter nu här framför datorn och dricker lite cola innan jag ska böra små fixa här i lägenheten. Tror det kommer bli en massa mys med älsklingen ikväll nämligen och då vill man ha det mysigt runtomkring sig.

Nej dags att sätta igång!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards