becky84

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av becky 84 - 11 maj 2010 21:37

Har nu tagit ett varmt och avslappnande bad. Kände att kroppen verkligen behövde det. Är inte lika spänd längre men lite finns ännu kvar.

Fast att det har varit jobbigt idag med alla attackerna så var det lite skönt att få ur sig det. Nu har jag ju fått tillbaka lite av min energi med så jag ska fixa och dona lite här hemma innan det är dags för sängen.


Jag har verkligen den finaste pojkvännen i världen. Han bjöd mig på sushi och köpte  hem en massa gott för att göra mig glad igen. Så vi har ätit gott och bara mysat en massa.


Även Cora har varit extra gosig mot mig idag. När jag skulle iväg idag så började hon gnyla och ville absolut inte att jag skulle gå, vilket hon aldrig brukar göra annars. Sen när älsklingen kom och hämtade mig efter mötet så var hon hur gosig som helst och ville att jag skulle krama på henne. Så hon förstod nog att jag mådde riktigt dåligt idag och ville göra mig glad. Min prinsessa!

  

Av becky 84 - 11 maj 2010 18:26

Tack för alla dom fina kommentarerna. Blev hel varm och gråtfärdig av dom.


Men syster då, förstår att det suger hårt när man bara ger men inte får något tillbaka. Men man måste tänka på sig själv i första hand, för om man inte själv mår bra då tycker jag fan inte någon annan skall må¨bra heller.
Å allt som har hänt dig, men om man ser vart du är idag så har du verkligen gjort framsteg som inte många har gjort. So keep going and you will see the road on right way! =D

av Din bror!
:( Det är synd att du mår så dåligt. Du kan ringa närsom om du vill prata. Just nu har jag inga pengar på mobilen annars hade jag ringt dig. Kram
Ni är verkligen urgulliga! Tack än en gång!
Av becky 84 - 11 maj 2010 15:02

Jag erkänner, jag mår skit.

Jag är så trött på att ha den här glada fasaden på. Det hjälper ändå inte. Jag är så jävla less på allt!

Så trött på att vara där för alla och hjälpa alla men man får inte ens ett litet tack! Den enda anledningen jag gör allt är för att få folk att tycka om mig. Det är så sjukt sorgligt igentligen. Har nu insett att folk bara utnyttjar en till deras fördel och det gör så sjukt ont. Man känner sig inte mer värd än en påse sopor.

Jag är verkligen trött på att gå runt och le och ta emot skit från folk och känna hur dom bara utnyttjar mig.

Tänk om man för en gångs skull bara fick ett sms eller nån som ringde och frågade hur man mådde utan att vilja ha något av mig eller trycka ner mig. Bara fråga hur man mår?


Det mest tråkiga är att det känns som jag har svikit mina föräldrar. Jag är 26 år  och  det händer inte nått i mitt liv. Har varit sjukskriven i många år. Alla andras ungar jobbar, har ett liv och är ute och reser, medans jag bara finns. Jag önskar verkligen att allt det här onda bara försvann. Jag vill verkligen inte må så här!


Önskar jag kunde byta liv med en normal människa och allt det här jobbiga försvann.  

Av becky 84 - 11 maj 2010 06:28

God morgon alla sötnosar där ute.

Hoppas att ni har sovit gott. Inatt har t.o.m jag sovit gott. Kroppen är lika slö som vanligt, men jag gick upp idag iaf och det är bra.

Sitter nu och dricker kaffe och ska ut på powerwalk om ca 30 min. Hoppas benen är pigga idag.

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards