becky84

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av becky 84 - 17 maj 2010 21:53

Idag har jag varit igång hela dagen.

Var förbi och hälsade på en tjejkompis och snackade lite skit. Det har ju varit sånt underbart väder ida så vi satt på hennes balkong och bara njöt av solen.

När jag var där så ringde arbetsförmedlingen och gav mig ett jobb erbjudande. Kan ju säga att jag blev helt paff, har varit så less på dom för inget händer. Nu är det ju inte säkert att jag får det men man kan ju alltid hoppas =).


Sen har jag tvättat och fixat här hemma. Har ju varit så less på allt men min Jessica gav mig styrka igen när jag pratade med henne idag. Tack för det gumman!


Nu har man precis varit nere i våran toa/dusch lägenhet och duschat lite.  Är lite orolig för att jag  ska bli kiss nöjdig inatt. Vill verkligen inte det.  Det är verkligen tur att det bara är 4 dagar kvar och om jag har förstått det rätt ska vi ha toan tillbaka senast om 2 dagar.

Saknar den haha...


Kan ju iaf säga att jag är helt slut nu. Ska bara ut med Cora och sen blir det sängen. Hoppas ni kommer sova lika gott som jag .

God natt sweethearts!

Av becky 84 - 17 maj 2010 10:22

Nu har wisab äntlien kommit och allt är i full gång. Cora är helt i upprivningstillstånd.

Har nu börjat träna henne på riktigt och jag hoppas att det kommer ge resultat snart. 

Fortsätter hon att skälla så får vi nog flytta ner oss till den andra lägenheten och det vill jag inte, trivs så bra i min lilla lägenhet.

Just nu är hon lugn iaf fast att det är 2 st i lägenheten.Tummen upp för det!

 

Har ni nå tips på hur man kan få henne att lugna ner sig så kom mer än gärna med tips!!

Av becky 84 - 17 maj 2010 06:31

Hoppas ni alla har sovit gott.

Det har absolut jag, lite svårt att somna men när jag väll somnade så har jag sovit som ett litet barn.

Idag är det no energi dryck som gäller, ska bli spännande och se hur det går. Vet att jag fixar det men ska bli kul att se om jag har hunnit få ett beroende ännu som vissa tror att jag har.


Inatt har vi fostrat lilla Cora lite. Hon har blivit lite väl mallig och jag vet att det är jag som har låtit de ske, men nu ska det bli ändring. Vi har bestämt att vi absolut måste träna bort hennes skällande. Hon morrar och skäller på nätterna  så fort hon hör något litet ljud. Hon har ju ett extremt ljust skall så det hörs så otroligt mycket.

Hur som varje gång hon morrade så fick hon gå ut och lägga sig i hallen. Efter andra gången så trodde jag verkligen att hon skulle ge med sig, men så efter ca en ½ timme så började hon igen. Tror det mest var för att försöka få makten igen, men då åkte hon ut igen och så fick hon ligga där några timmar.

En sak jag la märke till var att hon inte gjorde ett enda ljud när hon låg ute i hallen, fast att grannen var väldigt högljud så morrade hon inte.

Lät henne lägga sig i sovrummet igen nån gång under natten och hon har varit helt tyst och lugn nu.

  

                                                  
          a big no no!!


Nu blir det morgon promenad i det här underbara vädret!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards