becky84

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av becky 84 - 8 juni 2010 21:45

Mötet gick väldigt bra. Blev helt paff över vilka svar jag fick på mina frågor. Jag förstår verkligen inte varför jag har fått göra allt det här dom tidigare åren när jag har frågat.


Efteråt gick jag på stan och shoppade lite för att fira. Handlade mest saker som jag behövde som shampoo och ansiktsprodukter.

Ska testa ett nytt shampoo nu som heter phc. Hoppas att det är bra.

 

                                                  
Nån som testat det?
  

Av becky 84 - 8 juni 2010 13:29

Just nu håller jag på at göra i ordning mig inför arbetsförmedlingsmötet och ser på Oprah samtidigt. Idag intervjuar hon Withney Houston.

Jag har alltid älskat hennes röst och hennes musik.

  

Finns det nån vackrare kvinna?

Av becky 84 - 8 juni 2010 00:24

Nu är det snart dags för sängen.

Imorgon ska jag på möte hos arbetsförmedlingen. Då måste man vara full av energi annars kanske dom lurar in mig i nått igen.

Varje gång jag har varit där så har det slutat med att jag har fått göra nått jag inte vill eller att jag absolut inte ens fattar vad vi kom fram till.

Måste medge att jag är väldigt nervös inför det här mötet, jag måste stå på mig den här gången.

Håller tummarna på att jag har en bra handledare den här gången.


Sängen var det ja, Sov gott allihopa.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards