becky84

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av becky 84 - 17 juni 2010 22:10

Nu är man nyduschad och har smöjrt in hela kroppen med olivolja.

Huden blir så len och mjuk av det.

Har även smörjt in fötterna med olivolja och stoppat i dom i plastpåsar.

En riktig mysafton framför tv:n

 

Riktigt bra för kroppen!

Av becky 84 - 17 juni 2010 21:18

Även idag, fast att energin har varit super låg, så har jag varit så duktig och tränat.

Jag fick nån energikick efter mat och bestämde mig för att gå ut på powerwalk. Det blev 70 min promenad.

När jag kom hem så tränade jag mage och rygg lite med. Kommer nog ha rejäl träningsvärk imagen imorgon, hoppas jag nu iaf =).


Imorgon ska jag även iväg och träna hos sjukgymnasten. Kommer bli första gången på flera veckor och just nu längtar jag verkligen. Håller tummarna på att jag vaknar full av energi imorgon bitti.  


Just nu har jag fått tillbaka träningsglädjen och hoppas de håller i sig ett bra tag!

Av becky 84 - 17 juni 2010 12:16

Då är man straxt klar och ska iväg på möte med L-A.

Sen ska man ner på stan och leta efter en ny matta till badrummet. Tror det kommer bli lila färger där. Var meningen att det skulle bli turkos men hittar ingen snygg matta i den färgen. Nån som vet vart man kan köpa det?

                       

            



Måste säga att rosenrot tabletterna verkligen hjälper. Jag känner pigg och glad i skallen och har verkligen ork till att ta tag i saker och ting.

Av becky 84 - 17 juni 2010 11:34

Jag tränade ju i förrgår kväll. Igår när jag vaknade blev jag jätte besviken att jag inte hade nån träningsvärk, man ska ju känna att man har tränat! Ju fler timmar det gick av dagen ju mer ont fick jag kan jag säga. Idag har jag så ont så jag var tvungen att smörja in mig med orm salva.

Nu är det inte lika skönt med träningsvärk.

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards