becky84

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av becky 84 - 7 augusti 2010 23:34

Gjorde iordning lite te i  köket och skulle slänga en sak och då ser jag en gigantisk spindel krympa på golvet.  Mycket större än vad dom brukar vara! Ställer mig och bara skriker rakt ut och springer ut från köket. Emil fick gå in i köket och döda den. Jag verkligen hatar spindlar! Spindlar och ormar är de jag hatar mest. Varför ska dom finnas överhuvudtaget??

Försöker dricka lite te nu och tänka på något annat så jag kan gå och lägga mig sen.

Imorgon ska man upp tidigt och ut på en powerwalk med Coris, självklart full av energi!


Sov gott alla sötnosar där ute!

Av becky 84 - 7 augusti 2010 22:06

Det blev en lyckad och mysig kväll.  Vi blev bjudna på en väldigt god kyckling sallad. jag kunde verkligen inte få nog av den. Gick t.o.m in i köket med en tjejkompis som kom senare underkvällen och åt lite extra för det var så gott.

Jag tror att presenten blev godkänd.

Vi stannade inte kvar och partajade pga att jag ska jobba lite imorgon och så ska vi ju på middag hos Emils föräldrar.


Nu sitter jag framför tvn och ser Ghost Rider med en liten Cora tätt intill mig.

Lilla tjejen var jätte duktig idag. Inget skällande när det kom folk och hon var helt lugn. Kanske lite rädd för det var så mycket folk men jag tycker att vi verkligen gör framsteg.

So proud over her!

 

Av becky 84 - 7 augusti 2010 15:05

Snart ska man börja göra iordning sig för att fira lilla Malin som fyllde år igår.

Jag är väldigt nervös över om hon kommer att gilla min present eller ej.

Kommer bli roligtt att åka dit, även lilla Cora ska få följa med idag.

Nu duschen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards