becky84

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av becky 84 - 9 augusti 2010 10:45

Min arbetskollega ringde precis.

Vi har fått mer jobb, 1½ tim till.

Wohow!!

 

Av becky 84 - 9 augusti 2010 10:36

Idag blev det en kort dag på jobbet. Fast det gör inget eftersom vi har hur mycket som helst att göra imorgon.


Självklart började det regna när jag cyklade hem och fast att det var små droppar så var jag dyngsur när jag kom hem.


Jag råkade komma hem precis när en av hundtjejerna gick ut med Cora. Hälsade på dom och pratademed tjejen lite , vilket jag absolut inte skulle ha gjort. När jag gick hem började Cora skrika och hon gjorde det under hela tiden tills hon var hemma. Tjejen fick korta svängen för att hon skrek så mycket. Det lät som om hon blev misshandlad! Jag och även tjejen har aldrig varit med om det tidigare så jag blev helt chockad över hennes beteende. Verkligen inte bra! Nästa gång ska jag bara cykla förbi utan att säga något.

 

Av becky 84 - 9 augusti 2010 04:52

God morgon!

Vad mörkt det är vid 04.oo nu, redan? För några veckor sen var det jätte ljust ute när jag var ute med Cora. Men nu är det nästan beck svart. Hösten är verkligen på väg och det är tråkigt. Den här sommaren har gått så sjukt fort och jag har absolut inte hunnit med. Har fortfarande inte badat tex.


Trodde iaf att det skulle vara svårt att gå upp i morse och att jag skulle vara jätte trött, men icke! Av nån konstig anledning så är jag mest pigg på måndagar och trött resten av veckan.

Jaja, nu ska jag snart cykla iväg :) Hoppas på en dag utan regn!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards