becky84

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av becky 84 - 8 augusti 2011 19:59

Nu är man ny duschad och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så man kan gå och lägga sig.

Kommer somna med ett leende på läpparna för att jag har varit så jävla duktig idag!

Hoppas på en lika bra dag imorgon, den så kallade "mördar tisdagen" .

Självklart fixar jag det med. Inge stress bara!


Sov gott alla vackra stjärnor!

Av becky 84 - 8 augusti 2011 18:07

Jag måste faktiskt ge mig själv beröm idag!

Efter mycket funderande fram och tillbaka så vågade jag hör av mig till en vän och fråga om hon kunde hjälpa mig med Cora under ca 1 månad. Självklart ställde hon upp och räddade mig ur en riktigt jobbig sits.

Har varit över med pengar och nycklar så det känns riktigt skönt. Vet att jag kommer sova helt lugnt och avslappnat i natt. 


Sen har jag faktiskt inte stressat idag heller. Har tagit allt i min egen takt och vi hann klart med allt i god tid. Fick sluta till lunch och det var riktigt skönt faktiskt.

Cora var med mig på jobbet lite idag så vi gick hem från firman. Trodde först att hon skulle tycka det var alldeles för långt men hon sprang på rejält hela tiden.

Hon skällde inte på nån av mina arbetskramater heller. Är riktigt stolt över henne, allt går framåt med henne. Hon är ännu lite försiktig med nya människor men som sagt skäller hon inte längre iaf.

Min fina madam! 


 


 


 


Av becky 84 - 8 augusti 2011 05:58

God morgon!


Vad ska man skriva?

Känner att jag måste börja om med allt. 

Så mycket i skallen och vet inte vart jag ska börja med allt. Vill göra så mycket men vet inte när eller hur?

Bara ett stort kaos i huvudet just nu.

Men har lovat mig själv att bara stänga av allt och ta det som det kommer.

Måste lära mig att sluta stressa. Någon med samma problem?

Jag behöver inte fixa allt själv utan kan faktiskt låta människor runt omkring mig hjälpa mig.

Djupa andetag är vad som gäller idag! Ny vecka nya tag!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards