becky84

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av becky 84 - 13 augusti 2011 23:00

Goder afton!


Idag har jag haft en riktig slappar dag.  Jag har fått sovit ut rejält och det behövdes!

Under hela dagen har jag mesta dels legat i soffan och sett film och tänkt en massa.

Har pratat lite med Emil om semesterplanerna och körkortet. Vi kom fram till att det inte blir nån utomlandsresa just nu, känner att jag vill statsa allt på körkortet just nu, så jag blir klar med det nån gång. Så utlandsresan får vänta lite just nu. Körkortet är viktigare! 

Så ist för att åka utomlands så kommer vi göra en liten weekend resa bara han och jag lite senare i höst. 


Övningskörde lite ikväll och måste säga att det går bättre än vad jag själv trodde. Självklart har jag absolut för höga förväntningar på mig själv. Tror ju att jag ska kunna allt så fort jag vrider om nyckeln och när det inte funkar blir jag förbannad.

Tur är så kör jag med Emil som är hur lung som helst och när jag blir så där arg  så stänger han av bilen och säger till mig att ta en paus tills jag har lugnat ner mig. 

Men som sagt allt går bättre än förväntat och ska göra mitt bästa och försöka köra varje kväll. 

Är iaf inte alls så rädd som innan utan tycker att det är jätte kul och ser framemot varje tillfälle.

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards