becky84

Alla inlägg den 13 september 2011

Av becky 84 - 13 september 2011 14:45

Jag och Cora har varit ut på en 3 tim långpromenad med Malin.

Väldigt underbart väder fast att det blåste så mycket.

Nu är både jag och Cora helt slut och ska vila lite.

Fick iaf ihop över 87oo steg :)


 

Av becky 84 - 13 september 2011 01:54

Idag var jag ute övningskörde igen. Var ute och körde på landsväg i mörkret och fick köra älsklingens BMW.

Var knappt nervös under hela dagen men när jag satt mig i bilen och skulle köra iväg, då small det till i kroppen rejält. Var sjukt skraj MEN JAG FIXADE DET!!!

När jag klev ur bilen så skakade hela jag och jag var helt knäsvag. Jag kan ännu inte fatta att jag gör det här.

Jag har varit livrädd för att köra bil sen jag var 16 och nu fixar jag det hur bra som helst. Även om jag vägrar tro att jag kommer lyckas ta det här körkortet så vet en yttepytte bit inom mig att jag kommer fixa det.

Jag har tagit mig igenom allt annat skit i mitt liv och det här är bara en liten piss sak egentligen.

Är även sjukt tacksam och glad över alla underbara människor runtomkring mig så stöttar och pushar mig i det här. Ni är guld värda♥  


Jag är en kämpe, har alltid varit och kommer alltid att vara! Finns inget jag inte kan klara av om jag verkligen vill!

 
 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards