becky84

Alla inlägg den 22 september 2011

Av becky 84 - 22 september 2011 23:40

Så, då har man skrivit in alla dagar i kalendern inför sockeravvänjningen.

21 dagar från och med imorgon  


Ska igentligen ligga i sängen och sova just nu men såg att det är ju The mentalist på 3:an och det kan jag inte missa!

Längtar tills nästa säsong börjar!


Imorgon har jag 2 körlektioner och jag hoppas på att hjärnan är med den här gången. det är ju såå kul och jag vill ha de där j*vla körkortet nångång!!


The mentalist var det ja! God natt! Höres imorgon!  


Av becky 84 - 22 september 2011 21:55

Från och med imorgon och 21 dagar framåt så ska jag försöka bli av med mitt socker beroende.

Det har gått så långt nu att jag själv blir skrämd när jag tänker på det.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så beroende av godis, energidryck och annan skräpmat som jag är idag. 

Har insett att jag inte ens klarar en dag utan att jag måste ha nå socker i mig och då är det dags att ta tag i det här på allvar!

Ikväll drack jag den sista energidrycken så nu finns det inget godis aktigt i lägenheten..

Kommer skriva här under den här tiden hur det går.


Kidnappade texten från en annan bloggare som också kämpar med sockeravvänjning och har fått mig att testa det med. Hon har tagit texten ur boken sockerbomben. Ni hittar hennes blogg här


Dag 1 Första dagen lugn, oftast så taggad att man tycker det är okej!
Dag 2 Retar upp sig på småsaker
Dag 3 Luriga sug, En lömsk dag.
Dag 4 Rastlös , irriterad, arg. TUFFASTE DAGEN
Dag 5 Som o´van men lättare
Dag 6  Humöret svänger snabbt 
Dag 7  Oron minskar. Blir piggare och lugnare
Dag 8 Perioder av klarhet, Aldrig mått så bra.
Dag 9 Fortfarande lite glömsk, Men man börjar inse fördelarna utan socker
Dag 10 Ännu bättre

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards