becky84

Alla inlägg den 17 november 2009

Av becky 84 - 17 november 2009 21:37

Idag har det varit en seg dag men har ändå fått mkt gjort!


Vaknade självklart alldeles försent för att hinna med morgonens träningspass.

Vill inte stressa till en träning för då tappar man lusten!

Gick ist ut med lilla Cora och såg sen one tree hill samtidigt som jag åt frukost.

Sen blev jag lite rastlös och började fundera på avd jag skulle hitta på till kl 16.oo då jag skulle till L-A.

Beslöt mig iaf eftermkt om och men att åka ner på stan och kolla på lite julklappar.

Känns ju som man ligger lite efter då många redan har köpt dom flesta av sina klappar.


Jag hann iaf köpa en klapp till min syster och så fick jag lite ideer på vad jag kunde köpa till emils mamma och kanske till syster dottern.

Men har ni några ideer på vad man kan köpa för klappar till en 12 åring så kom gärna med en massa ideer.

Köpte även lite smått och gott till mig själv.

Hittade ett roligt fest spel hur fan visste du det? som jag har köpt.

Ska absolut testas nästa gång.


Ikväll fick jag lite ångest över att det inte blev någon träning så jag hoppade på crosstrainern och sprang i 30 min.

Sen fick jag onte i fötterna och fick sluta.

Bättre än ingenting alls!!


Jag har nu städat och plockat i lägenheten speciellt i min garderob.

Har än en gång slängt hur mkt som helst för att få mer plats.

Vill fixa i ordning garderoben så den blir snygg och fräsch men vet inte hur.

Så mkt man vill göra....

Nu är man på extremt shoppinghumör med...

Vill bara ha nytt,nytt och åter nytt!


Ikväll har jag även varit så duktig att jag har fixat iordning lite papper till försäkringskassan.

Har verkligen skjutit fram det så långt som det bara går så nu var jag tvungen att ta tag i det.

Ska även se om jag kan fixa papprena till soc.


Nu ska jag lägga mig och gosa med Cora och hennes tjocka päls för imorgon försvinner den =)

Då ska tjejen rakas och klippa klorna.


Ha en mysig kväll!!

   

Trångt ska det vara



Love From Us




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards