becky84

Alla inlägg den 30 november 2009

Av becky 84 - 30 november 2009 23:12

Japp, av nån konstig anledning så började jag må jätte dåligt under praktiken och fick gå hem 1 timme tidigare.

Halsen svullnade upp och kroppen var helt slö.

Jag håller tummarna på att det här är 1 dygns förkylning och imorgon bitti är jag pigg och kry.

Vill så gärna träna imorgon :).


Nu blir det att gå ut med hunden och sen sängen.

Har redan nattat min söta älskling som var helt slut.

Av becky 84 - 30 november 2009 09:21

Nu är man uppe.

Har varit ute med hunden och ätit frukost.

Ska snart börja fixa i ordning mig  för praktik.

Idag ska jag gå 4 tim och ska bli kul och se om jag överlever haha.

Fast jag får ju beröm var och varannan dag så jag sköter mig iaf.


Dock vaknade jag med ont i halsen och nu hostar jag lite lätt.

Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu.

Varken ork eler tid till det.


Jag har kommit på en ny julklapp till systern som jag tycker är helt perfekt.

Tror hon kommer bli riktigt glad över den.

Kommer nog köpa dennu i veckan.

Hinner tyvärr inte idag, ska tyvärr tvätta när jag kommer hem.



Nu på med musik och fixa till sig!


Vart har alla kommentarer tagit vägen :(??

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards