becky84

Alla inlägg den 29 november 2009

Av becky 84 - 29 november 2009 09:43

Eller vad brukar man säga?

Nu är det verkligen snart jul. Känns som det var sommar igår.

Vart har tiden tagit vägen?

Vad har man gjort under alla dessa månader? Kännas verkligen som ingenting även om jag vet att det har hänt mkt och det går ännu framåt.


Har nu en liten Cora i knäet och inte ens hund kan bestämma sig för vad hon vill.

Sen jag klippte henne har hon fått en liten personlighetsändring.

Jag tror inte hon riktigt gillar hennes korta päls men jag tycker hon är grymt vacker.

Men jag tror inte jag klipper henne så här kort igen för hennes skull.


Idag vet jag faktiskt inte vad jag vill göra.

Vi är ännu ute i lärbro och jag har sovit extremt gott och känner mig utvilad.

Har en gå-ut-gå känsla i kroppen men jag tror inte Cora vill följa med.

Samtidigt som jag vill ha med henne så vill jag även gå själv med en hög volym på ipoden och försvinna in i tankarnas värld.


 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards