becky84

Alla inlägg den 7 december 2009

Av becky 84 - 7 december 2009 23:33

"Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas
Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den
Att falla till botten, att slå sig hårt och alltid komma igen
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit"

Av becky 84 - 7 december 2009 18:46

Stack ner på stan för ett möte och efteråt blev det en stund på stan.

Hann köpa älsklingens julklapp och även en till min mor.

Självklart tyckte jag att jag var värd en solning för att jag har varit så grymt duktig den senatse tiden.

Tog en 20 minuters, så nu stinker man solarium ;)


Nu har man ätit och ska straxt iväg till J för att snacka lite skit.

Sånt behövs efter en sån här dag.

Älsklingen var så snäll och lagade maten ikväll fast att han är sjuk.


Har ni köpt alla julklappar??

Av becky 84 - 7 december 2009 14:49

Nu är man hemma efter praktiken.

4 timmar gick så sjukt fort idag.

Var meningen att jag skulle till J nu men kom självklart på i sista sek att jag har ju möte kl 16.oo

Hoppas på att jag och J kan ses ikväll istället.


Har fått reda på att jag fick vara med i tävlingen med. Hoppas verkligen att jag lyckas den här gången.

Men som sagt jag kommer inte svälta mig för att gå ner utan äta nyttigare och röra på mig mer.

Så håll tummarna för mig att jag fixar det här eller självklart fixar jag det!!

 


Av becky 84 - 7 december 2009 09:06

God morgon!

Sitter nu och äter frukost.

Har varit ute med lilla Cora.

Hon har börjat med något nytt nu, så fort vi närmar enjack russel så lägger hon sig ner på marken och vägrar röra sig.

Hon ser så grymt söt ut. Min Prinsessa!


Dagens morgonvikt är 57.8

Hoppas på att det går nerät.

Håller tummarna på att min energi kommer tillbaka snart.

Kan inte leva på koffein tab hela livet ; )


Hoppas ni får en toppen dag.

Nu ska jag börja göra i ordning mig för praktiken.


Tjao!!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards