becky84

Alla inlägg den 8 december 2009

Av becky 84 - 8 december 2009 22:30

Nu är man nyduschad och in smörjd.

Dagen har gått så sjukt bra fast att jag har varit lite trött.

Har hunnit gått mina 15.000 steg idag och även kört ett gym pass.

Kommer t.o.m gå mer eftersom jag ännu ska ut med Cora på kvällspromisen.


Det enda jobbiga just nu är att jag har smörtor nedanför vänstra bröstet.

Kan inte skratta eller andas in ordentligt för då hugger det till ändå in i magen :(

Jo, det är synd om mig.


Har nattat min sjuka älskling och Cora ligger brevid honom och vaktar han.

Hon är verkligen grymt underbar hund!


Ska kolla runt lite på nättet, ut med vovven och sen blir det sängen!

Så god natt allihopa 


HEJA LAG 1 !! We Can do it!!

Av becky 84 - 8 december 2009 13:47

Nu har jag kommit hem igen.

Passet gick ganska bra faktiskt. Mitt i passet började helt plötsöigt att gäspa men jag tror det beror på koffein tab.

Insåg oxå att jag har röda ögon nu. Även det tror jag beror på tab.

Men jag måste ju ta dom för att ha nån energi alls.

Ska dock gå till läkare och kolla upp varför jag är så sjukt trött hela tiden, har varit det hela hösten så nu har jag fått nog!


vart fan tog solen vägen??


Måste ut med lilla vovven nu med. Ännu mera motion!

Av becky 84 - 8 december 2009 10:08

Solen skiner ute och jag är på glatt humör.

Sitter och äter frukost just nu bestående av allbran och vanilj yoghurt.

Ska träna om 1 tim ungefär.

Kan ju säga att det är tur att jag är md i tävlingen annars hade jag nog struntat i träningen idag med.

Men nu är man så jävla pepp.

Kroppen är så full med energi så jag spricker snart ;)


Hoppas ni har sovit gott där ute:)


Puss och kram på er!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards