becky84

Alla inlägg den 22 december 2009

Av becky 84 - 22 december 2009 23:05

Jag har nu varit ute med Cora på sista kvällspromenaden.

Den hunden är helt galen när de gäller snö. 180 är vad som gäller hela tiden.Hon är full i bus och galenskap hela tiden.

Cora tycker t.o.m att det är kul att springa i full fart rakt in i en snö hög och sen vidare.

De är riktigt roligt att se henne så här glad när det gäller snö. Trodde hon skulle göra sitt och sen skulle man in igen men så är det verkligen inte.

Efter kvällens promenad så såg hon iaf ut som en snöboll haha.

Hon kan verkligen få mig att skratta.



Har nu plockat i ordning här och diskat. Så nu är det rent och mysigt här igen.

Iofs så är de fint här jämt men ikväll stekte jag fläsk till älsklingen och då är det ju stekfett överallt och lukten är hemsk.

Var tvungen att skämma bort Emil idag och laga hans favorätt=)


Nej nu blir det sängen


sov gott sweethearts!

 

Av becky 84 - 22 december 2009 21:49

Min lilla älskling har skadat ögat:(

När det gäller honom så blir jag så sjukt nojjig.

Blir rädd och vill att han typ ska ringa 112 på en gång, han ska ha hjälp nu!

Vi kom iaf överens efter ett tag att han skulle sova lite och se hur det var med ögat imorgon.


Idag har jag iaf inte gjort ett skit. Jag har haft världens huvudvärk och bara sovit typ.

Imorgon fyller min bror år och jag har inte fått iväg kortet ännu. Känner mig riktigt kass:(.

Ska skicka det imorgon, bättre sent än aldrig...


Btw jag vill vara med i en ny tävling nån som har en??

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards