becky84

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Full Fart!

Av becky 84 - 31 maj 2010 23:22

Idag har det verkligen varit full fart hela dagen. Skönt att hålla igång och få något gjort!


När älsklingen kom hem runt 12 idag så gjorde vi iordning oss för att dra ner på stan och leta efter ett badrumsskåp som jag kunde ha alla mina grejer i. Vi var på EM, Rusta och Tofta möbler men hittade inget som passade oss.

Däremot så hittade vi en massa annat som vi ville ha på Tofta möbler. Har aldrig varit där tidigare och blev helt paff över hur mycket fint dom hade.

Vi hittade iaf en golvlampa till vardagsrummet, snygg men ändå enkel.

Vi kollade även på en massa olika tv möbler, hittade några stycken som passade våran smak. Hittade även en soffa som jag absolut vill köpa i framtiden.

Kommer absolut åka dit igen och handla mer.

Jag och älsklingen har börjat planera en massa som ska ändras och fixas i lägenheten.


När vi hade kommit hem igen åt vi lite och sen bar det av mot Lärbro och fira Emils lillebror som fyllde år i lördags.

Där bjöds de på smörgåstårta, prinsesstårta och kakor. Självklart var allt jätte gott och jag åt tills jag var nästan illamående.

Emils föräldrar har renoverat om deras övervåning som jag äntligen fick se och vad får jag se där? Jo, soffan som jag kollade in hos Tofta möbler tidigare idag.  Så snygg och fräsch.  Hela deras övervåning var snygg!

Vi fick ett skåp av Emils föräldrar som dom inte använder längre och vi  kunde ha det i badrummet. Jäklar vad bra det blev, är verkligen super nöjd och vi sparade in 2000:-  på det.


Ännu en bra dag är över. Nu ska jag i säng och hoppas på att jag är full av energi imorgon med när jag vaknar.


God natt& Sov gott




 
 
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

31 maj 2010 23:58

SV: skoj att jag inte är ensam om att se skillnaden :D

http://Sofija.blogg.se

 
erika

erika

1 juni 2010 13:06

Sv: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :D

http://priggles.blogg.se

 
celine

celine

2 juni 2010 16:23

Hej! Du är en av finalisterna i "Veckans blogg" så gå in på min blogg och rösta rösta rösta men man får inte rösta på sig själv. Mer info på bloggen!
http://ceeeline.blogg.se/

http://www.ceeeline.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards