becky84

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av becky 84 - 20 oktober 2010 18:37

Något har hänt just som har fått mig på glatt humör på ett konstigt sätt eller vad man ska säga.

Någon här i världen verkar vara lite avundsjuk på mig tror jag. Först trodde jag inbillade mig men fick det nyss bekräftat. Kan bara säga att jag tar det som en komplimang! Tackar och bockar!


Nog om det... så vad har hänt idag då?

Jag har haft sovmorgon idag  ♥ 

Jag jobbade i 1o tim igår så jag kan säga att det behövdes! Så jag fick sova till halv sex vilket jag även får imorgon.

Tyvärr blev det inte så mycket arbete idag då både jag var helt slut efter igår. Kroppen orkade helt enkelt och jag valde att lyssna på den idag. Jag gjorde det jag skulle och cyklade sedan hem.


När jag väl kom hem så nästan sprang jag till sängen och sov i ca 3 tim. Hoppas på att jag är pigg imorgon. Vill verkligen jobba hur mycket som helst men kroppen är tung just nu. Håller jag på att bli sjuk igen? Det har jag varken ork, tid eller lust till!


Har även varit lite ledsen idag men min älskling kom hem och gjorde mig glad igen. Är verkligen så lycklig över att jag har han. Vet att han alltid finns där om det är något. He´s the best!


Nu har man sprungit lite på crosstrainern och ska snart ut på en liten powerwalk. Tycker det är skönare att vara ute och gå  än att springa på en maskin. Imorgon blir det gymmet!

 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards