becky84

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av becky 84 - 21 oktober 2010 20:24

Nu är det dags för sängen, ska upp om 6½ timme.

Var så mycket jag var tvungen att fixa innan säng dags.  Jag är så glad för att jag har älsklingen som hjälper mig med Cora nu på kvällen och med lite annat. Hade tagit en timme till innan jag hade varit i säng annars. Han är bara bäst!

 

Av becky 84 - 21 oktober 2010 18:43

Ännu en dag är snart över och jag ska snart i säng. Dagen har varit väldigt jobbig pga att jag är så sjukt trött hela tiden, så till imorgon önskar jag mig en massa energi! Give me give me!


Jag och älsklingen var nyss och hämtade ut ett paket på min gamla praktik plats. Alla där är så super trevliga emot mig och frågar varje gång hur det är och vad jag gör nu. Känner mig väldigt stolt när jag kan berätta för dom att jag faktiskt har ett jobb nu. I am so proud of myself!

Jag har tagit mig hit alldeles själv, visst har jag haft människor runt omkring mig men det är ändå jag som har gjort det tuffaste jobbet själv.

Kom även på att det snart gått 4 månader sen jag började. Tiden går så sjukt fort. Snart är det december och då får jag väll veta om jag  varit duktig och får stanna kvar eller inte. (Hoppas på det första)


Nu ska jag koka klart äggen till min frukost imorgon, duscha och sen blir det sängen!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards