becky84

Alla inlägg under januari 2011

Av becky 84 - 1 januari 2011 19:00

.. avklarat!

Dammade av crosstrainern och körde 45 min. Hade så tråkigt och ville helst ut och gå, men när jag såg vädret ute så blev det crossisen som fick ställa upp! Det var så sjukt skönt!

På måndag blir det bas pass på friskis. 

  

Av becky 84 - 1 januari 2011 15:20

Välkommen till ett nytt härligt år!

Visst är det skönt? Nu kan man börja om igen om man vill. Har det tidigare året varit jobbigt så kan man bara lägga det bakom sig och göra ett nytt försök.

Jag har iofs inte haft ett jobbigt år på det sättet.


Under 2o1o hände det mycket bra saker för min del. Dom två största sakerna är väll att jag blev fri från sjukskrivningen och blev äntligen friskförklarad, så nu är jag inte farlig längre  ;). Sen hittade jag äntligen ett jobb!  Ett jobb med bra arbetskamrater där jag faktiskt känner mig välkommen och jag trivs så sjukt bra. 

Har även där kanske hittat en vän för livet som jag funkar bra ihop med.


Det enda negativa jag kan komma på är väll att jag har varit väldigt trött och sliten då och då. Jag har inte haft ork eller lust till att ta tag i min träning som jag vet att jag behöver för min ryggs skull.


Så det här året ska jag börja träna igen och få tillbaka energin och hållningen.

Ska börja tänka på mig själv i första hand! Jag kommer först, jag kan inte hjälpa alla hela tiden, även om jag önskar jag kunde.  

Sen har jag även märkt att människor som man hjälper för mycket har en vana att börja utnyttja det och då är det inte roligt längre. Nån gång borde man få något tillbaka eller hur?


Ta hand om mig själv i första hand är mitt nyårslöfte 2o11!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards