becky84

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

♥ Next monday..

Av becky 84 - 15 augusti 2011 19:33

Tjolahopp!

Nästa måndag ska jag börja min nya resa "igen" men nu men buller och bång!

Nu finns det inga bortförklarningar utan det är bara att tuta och köra!! Är så jäkla taggad så det finns inte!


Tillbaka till nutiden... Idag är det då måndag (om någon inte visste det)

Dagen har varit hemsk och seg. Har verkligen inte varit på topp och bara räknat minuterna tills jag skulle sluta.

Jag verkligen avskyr när jag är så där jobbig och tråkig!


Men jag tog mig igenom dagen iaf och när jag kom hem så låg mitt älskade guarana pulver i brevinkastet, såå jag har väntat och längtat efter det. Hoppas på att det ska hjälpa mig att hålla igång energin dom dagarna jag är helt slut och bara vill gömma mig under täcket.

Ska testa det imorgon då jag ska upp o3:.3o.


   Bilden lånad av google

Annars har jag inte gjort så mycket idag, Bara det gamla vanliga tvätt, disk och matlagning.

Var duktig och stack ut på en härlig promenad med Cora ikväll med. 

Självklart började det regna direkt när jag kom ut, vilket jag fullkomligt struntade i och traskade på i 2o min iaf, bättre än inget. 


Nu ska jag dricka upp mitt te och sen börja röra mig mot sängen och hoppas på en härlig natt med ordentlig sömn, utan att bli väckt av Cora som skäller som en tok pga att det springer folk och smäller i dörrar i våran trappuppgång. Sömn...mmm det behöver jag!!


God natt sweeties

 

 
 
Malin

Malin

16 augusti 2011 16:29

malinstraning.blogg.se - Nu pushar jag för min blogg igen. Jag vill verkligen dela med mig av mina framgångar, och tips och idéer. Och hoppas att få massor av er andra i Rivstart :) Kämpa på!

http://malinstraning.blogg.se

 
*isabella*

*isabella*

18 augusti 2011 23:25

kikar in med lite pepp.. kämpar åxå med vikten och är med i rivstarten.

pepp pepp

http://undersextiofemkilo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards