becky84

Alla inlägg under september 2011

Av becky 84 - 12 september 2011 23:11

 

BMW


Av becky 84 - 10 september 2011 14:13

Nu har äntligen min underbara semester börjat, igentligen börjar den väll på måndag.

Det kommer bli så skönt att få vila ut även om jag har lite saker som ska fixas.

På onsdag ska jag ju på min första körlektion. Väldigt spännande och pirrigt.  Ska bli så jäkla roligt. Först då, kanske, kommer jag att förstå att jag verkligen kör bil.


Nu är vi ute hos älsklingens föräldrar och bara myser. 

Cora älskar att vara här ute viket jag absolut förstår. 

Längtar lite smått till den dagen vi har ett eget hus ute i skogen någonstans. Där det är helt tyst och skönt, inga grannar som stör bara tyst och skönt.


Nu ska jag ta min ny köpta tidning och lägga mig i soffan och läsa.

Är inte livet underbart ibland?

Av becky 84 - 8 september 2011 13:57

Super mysig torsdag. 

Känt mig rätt så utvilad och orkad ta tag i vardagen.

Jobb dagen var extremt kort så nu har jag hunnit vila lite och ska nu ner på stan med bästa Malin.


Höres snart....

Av becky 84 - 6 september 2011 21:41

Känns som det var år och dar sen jag skrev här.

Känns som livet har tagit en paus eller vad man ska säga.

Jag gör det jag ska men inget mer eller så lägger jag inte märke till det själv bara.

Har iaf semester i 2 veckor fr.o.m nästa vecka och är meningen att jag ska vila upp mig rejält då och även börja med övningskörningen. Första lektionen är på onsdag och det pirrar rejält i magen. Vet att jag kommer fixa det galant.


Skriver mer nån annan dag...


Hur är de mer alla er där ute?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards