becky84

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Saker som jag skulle behöva göra

Av becky 84 - 18 november 2009 09:38

  Klippa håret! speciellt tunna ur det. så slitet nu..

Köpa ny mob

Köpa ny kamera

köpa nya kläder + träningskläder.


Det är några saker som jag kan komma på nu.


Mitt nyårslöfte ska bli att jag ska ta mer hand om mig själv.

Har brytt mig mer om andra ist för mig själv i jag vet inte hur många år så nu är det faan min tur!!





 
 
ano

ano

18 november 2009 20:19

blir så ledsen när föräldrar gör så mot sina barn, hur kan man som förälder ens göra så?!
hoppas du ente tar åt dig, men det gör man, iaf jag.
låt ente dina föräldrar klanka ner på dig, ett tag var mamma så hatik mot mig, jag ville bara ta mitt liv, ens föräldras ord gör så sjukt jävla ont, det skär i hjärtat på en.


Jag vet ente =/, frisörerna jag har snackat med får det att låta som jätte fult i min öron, men kanske dom förstorar upp det och jag med, eftersom jag säger till dom att jag egentligen ville ha det vitt.

http://anoslashlife.blogg.se

 
besarta

besarta

18 november 2009 21:46

ne vad gullig du är :D det gör mig bara glad :D

http://besartahoti.blogg.se

 
besarta

besarta

18 november 2009 22:20

varsågod :D

http://besartahoti.blogg.se

 
MixedStyle

MixedStyle

19 november 2009 10:14

Nice blogg!

Ps var med och tävla i vår blogg om New moon biljetter

http://mixedstyle.blogg.se

 
ano

ano

19 november 2009 10:42

varför är du rädd för henne, slår hon dig?
jag var mer tvärtom, ente rädd utan hon (mamma) skadade mig med alla sina ord, om att jag var äcklig, att hon ångrar att hon fött mig, hota att kasta ut mina saker och mig, vilken hon sen gjorde.
hon provoserade fram min agrission (stavning) fick mig att samla på mig så mycket innombords att till slut small det, vet ente hur många gånger jag rubat hela lägenheten, hur många saker jag förstört. förstört mig själv......
vi har varit i slasmål och jag har blevit polisanmäld av min mamma mer än en gång,...

vi har bättre relation idag, detta ja skrev däruppe är saker som hänt för mer än 2 år sen, jag hatade mamma förut, men min pappas svekgör så jävla mycket ondare..han bara lämnade mig, ja kan ente släppa det....

ta hand om dig

http://anoslashlife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards