becky84

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Goder Kväll

Av becky 84 - 25 november 2009 23:03

Sitter uppe själv nu.

Har nattat lilla älsklingen då han var helt slut ochjag fortfarande vill fixa och ordna en massa innan jag ska i säng.

Jag verkligen älskar och gå här på nätterna och fixa det mysigt här medans han sover.

Tycker om att göra det mysigt för honom eftersom han går upp så tidigt varje dag.

Men imorgon ska han iaf få sovmorgon för han ska på nån utbildningsgrej.


Praktiken idag har gått super idag trots att ryggen vägrar att ge sig.

Berättade för chefen om ryggen och att jag skulle ta det lite lugnare pga ryggen, så han inte tror at jag har blivitlat helt plötsligt. För det har jag inte!!

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag jobbade på precis som vanligt.

Hursom så var det nått annat skoj som hände idag men tänker inte skriva något förens jag har kollat upp det och vet säkert hur det blir.

Kan ju säga att allt bara går framåt, ibland undrar jag om jag verkligen hinner med..

Är självklart skit glad för att det går bra  men man ska inte ha för bråttom heller.

Vill inte att det ska gå bakåt igen..

Som sagt så måste jag kolla upp lite saker först.


Nu ska jag ta och gå ut med min prinsessa och sen bär det nog mot sängen.

Imorgon blir det träning!!

Ska även på stan med babe och kolla på en massa julklappar och saker, riktigt mysigt!

Måste vara riktigt utvilad och snygg.

Fast snygg är jag ju redan eller hur? ;)


Sov gott allihopa

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards