becky84

Alla inlägg under maj 2010

Av becky 84 - 25 maj 2010 12:43

Idag är jag lite mer glad och lugn igen. Det är rent kaos här hemma med badrummet och jag gillar inte att inte ha kontroll över situationen. SSka iaf göra mit bästa att bita ihop och hålla tummarna på att idioterna skyndar på.


Ikväll ska jag spela badminton M. Ser så fruktansvärt mkt framemot det. Har inte spelat på minst 1 år.

Kommer bli så kul :)

  


Av becky 84 - 22 maj 2010 15:57

Idag ha jag haft en mysig och lugn eftermiddag med mamma.

Vi var nere på hamnen och åt lite lasagne. Efter det åkte vi runt lite här och där och tittade runt. Väldigt lugnt och avslappnat.


Nu har man precis varit ute med voffsen och ska väll ta tag i tvätten och disken...snart, ska bara.. ;)

Av becky 84 - 20 maj 2010 20:12

Dagen har verkligen varit underbar. Det har varit så sjukt varmt och skönt ute idag så man vill verkligen inte sitta inne. Så idag låg jag och Cora ute i trädgården vid den lägenheten vi får låna. Min vaktmästare tyckte absolut att vi skulle göra det.

Det var så fruktansvärt skönt att ligga där. Hade nog suttit där tills sent ikväll om det inte var så att vi hade saker att göra ikväll.


Cora har börjat löpa idag vilket jag tycker är väldigt skönt. Har varit så orolig för henne då hon är 2 månader sen med det. Trodde på allvar att något var fel och har planerat under en lång tid att höra av mig till veterinären snart vilket jag nu slapp=)


Idag har jag även varit duktig med maten och motionen. Kommer gå runt 18.000 steg efter alla promenader idag.  Var så duktig och tog en kvällspromenad på 40 min nu när vi kom hem.

Hoppas att vädret och energin sitter i tills imorgon.


  


Av becky 84 - 19 maj 2010 22:18

Skriver mer imorgon.

 Har iaf haft en bra dag. Imorgon hoppas jag att jag har mer energi bara.

Av becky 84 - 18 maj 2010 13:55

Var ute med Cora på en lång promenad. Det är så grymt skönt väder ute, så varmt och soligt ute. Imorse var det ju så grått och dimmigt och det blir man inte precis pigg av.


Idag ska  Cora få följa med mig till psykologen, kan inte lämna henne hemma själv då det springer en massa hantverkare här nu. Kommer bli så mysigt att kunna sitta ute och prata ute i sol skenet.


Nu ska jag äta lite och börja fixa iordning mig.


Nu är allt grönt och fint utomhus (inte min bild)  

  

Av becky 84 - 18 maj 2010 08:27

God morgon på er alla där ute,


Idag vaknade man av att Cora skällde. Var helt yr vaken och fattade inte varför hon skällde. Då visade sig att killen från wisab hade gått in och börjat med badrummet igen, eller rättare sagt städat upp efter sig så rörmåkaren kunde komma.

Jag hörde verkligen ingenting, vilket jag annars gör.Kändem ig helt blåst när jag stod där i morgon rocken och försökte tysta Cora, vilken syn de måste ha varit haha.


Jag är väldigt trött idag. Hoppas hel hjärtat att jag orkar göra något idag. Ska iaf  ta hand om dom ny tvättade kläderna.

Sen sk ajag försöka hinna med en massa promenader oxå. Hoppas att solen tittar fram snart igen!

     

Av becky 84 - 17 maj 2010 21:53

Idag har jag varit igång hela dagen.

Var förbi och hälsade på en tjejkompis och snackade lite skit. Det har ju varit sånt underbart väder ida så vi satt på hennes balkong och bara njöt av solen.

När jag var där så ringde arbetsförmedlingen och gav mig ett jobb erbjudande. Kan ju säga att jag blev helt paff, har varit så less på dom för inget händer. Nu är det ju inte säkert att jag får det men man kan ju alltid hoppas =).


Sen har jag tvättat och fixat här hemma. Har ju varit så less på allt men min Jessica gav mig styrka igen när jag pratade med henne idag. Tack för det gumman!


Nu har man precis varit nere i våran toa/dusch lägenhet och duschat lite.  Är lite orolig för att jag  ska bli kiss nöjdig inatt. Vill verkligen inte det.  Det är verkligen tur att det bara är 4 dagar kvar och om jag har förstått det rätt ska vi ha toan tillbaka senast om 2 dagar.

Saknar den haha...


Kan ju iaf säga att jag är helt slut nu. Ska bara ut med Cora och sen blir det sängen. Hoppas ni kommer sova lika gott som jag .

God natt sweethearts!

Av becky 84 - 17 maj 2010 10:22

Nu har wisab äntlien kommit och allt är i full gång. Cora är helt i upprivningstillstånd.

Har nu börjat träna henne på riktigt och jag hoppas att det kommer ge resultat snart. 

Fortsätter hon att skälla så får vi nog flytta ner oss till den andra lägenheten och det vill jag inte, trivs så bra i min lilla lägenhet.

Just nu är hon lugn iaf fast att det är 2 st i lägenheten.Tummen upp för det!

 

Har ni nå tips på hur man kan få henne att lugna ner sig så kom mer än gärna med tips!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards