becky84

Alla inlägg under maj 2010

Av becky 84 - 7 maj 2010 12:30

Jag testade några av mina jeans som jag inte kunnat ha på några år. Och gissa vad? jag kom i allihopa =). Nu är det bara låren och rumpa som ska trimmas så blir det perfekt.

Kommer verkligen ge 180 nu. Är ju så sjukt nära:)


Sitter nu och ser hem till gården och ska sen ut med Cora.

Idag är det träning kl 14.oo Vilket självklart känns helt underbart.

  

Av becky 84 - 7 maj 2010 06:26

Det blev inga inlägg igår för jag hade inte energi till det. Kroppen var helt slut och ville typ bara sova. Bara att gå i trappor var jobbigt.

Men nu är jag uppe och är rätt pigg och och vill ut på en rejäl powerwalk men självklart så regnar det och blåser ute. Jag vill ha sol!


Så vad ska ni göra idag då?

Jag ska städa lite och träna sen i eftermiddag. Jag måste även gå förbi Gotlandshem och se om jag får tag i den där killen och se vad dom kan fixa för boende för oss.


Nu ska jag dricka klart kaffet, klä på mig och sen ut med en liten vovve som är full av energi.


Av becky 84 - 5 maj 2010 13:17

Ikväll ska jag och älsklingen ha en riktig myskväll. Inga datorer eller något annat bara han och jag, och självklart lilla Cora. Den senaste tiden har Emil jobbat så mycket så det känns som vi knappt har umgåtts med varann men det ska tas igen ikväll.

Ser jätte mycket framemot det och det ska bli väldigt mysigt.

 

Min söta lilla familj!

  

Av becky 84 - 5 maj 2010 12:48

Frukosten idag blev äggröra med lite turkisk yoghurt till.  Självklart så somnade jag efteråt på soffan med en liten Cora i famnen. Stackaren var helt blöt pga regnet.


Snart bär det av mot träningen. Idag ska jag köra i 180 har jag bestämt. Hoppas att energin finns kvar när jag väl kommer fram.


Ut med hunden och sen iväg!

Av becky 84 - 5 maj 2010 06:20

Har ni sovit gott?

Det har jag gjort första natten på ett tag.

Nu är jag uppe och ska snart ut på promenad Idag vaknade man inte till solsken utan regn men jag är glad ändå.

  


Av becky 84 - 4 maj 2010 22:14

Ikväll blev det 75 min powerwalk med Cora. Tror hon börjar tröttna på mina promenader som aldrig tar slut =).

Jag var iaf vädigt seg precis innan jag skulle gå ut och var på väg att ge upp, men så helt plötsligt kom energin tillbaka och det kändes som jag kunde gå hur länge som helst.


Imorgon ska jag upp med älsklingen klockan o6.oo och när han sticker till jobbet ska jag på morgon promenad. Har varit lite lat dom senaste dagarna men ska ta igen det nu. Vem vet imorgon kanske blir dagen då jag går 35,ooo steg.

  

Av becky 84 - 4 maj 2010 17:02

Nu har jag precis ätit klart. Idag blev det bulgur och hamburgare för min del. Ska börja käka bulgur till allt, mkt godare än vanlig pasta.


Jag och älsklingen har suttit och diskuterat lite om alla olika alternativa boendeplatser vi har just nu.  Vi kom iaf fram till att jag först och främst ska gå och prata med gotlandshem om boende. Det är ju trots allt deras skyldighet.  Om dom inte kan fixa något så kommer jag och Emil få bo på olika ställen för att göra det enklare.

Är så glad att så många har erbjudit sig att vi kan bo hos dom. Verkligen jätte gulligt!


Nu ska jag iaf ut på en lång powerwalk med älskade lilla Cora =)


Av becky 84 - 4 maj 2010 14:18

Idag har dom som äger mitt boende varit här. Tydligen så har ett rör gått sönder så det läcker i taket på toaletten hos grannen under mig. Självklart var det större problem än vad dom trodde så dom ska riva hela min toalett och fixa alla rör. Dom kommer att renovera hela toletten och det är ju jätte kul men...eftersom inget kommer att funka under minst 3 dagar till 1 vecka så måste vi hitta ett nytt boende.

Vilket inte var så lätt som jag trodde. Gotlandshem hade en lägenhet ledig men den fick hon som bodde under mig, vilket jag inte tycker var snällt. Hittar vi inget boende på egenhand så får jag nog ta ett snack med dom. Det är ju deras skyldighet att fixa ett boende.

Känner mig så här just nu!!

  




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards