becky84

Alla inlägg under oktober 2010

Av becky 84 - 7 oktober 2010 18:32

Nu är man mätt och belåten.

Ikväll blev det hamburgare, potatisgratäng och en grönsallad till det.

Ska smälta maten lite och sen ska skorna på och ut och powerwalkas med Cora.

Fast jag tror jag går själv faktiskt och sen kan jag gå en sväng med henne efter det.

Man kan ju inte gå för mycket.

Kroppen är full av energi helt plötsligt och det ska jag utnyttja till fullo!


Av becky 84 - 7 oktober 2010 16:41

Vad är ditt bästa hälsotips?

   

Av becky 84 - 7 oktober 2010 15:27

Det är redan oktober, det är 1 år sedan jag träffade min syster sist i Estland. Det här året har gått så fort. Man hinner inte med alls längre känns det som.

Fast iofs så har det ju hänt en massa bra under det här året som jag är sjukt glad över.


Idag har jag jobbat som vanligt. Fick iaf sov morgon då jag inte började förrens kl 7 .

Dagen har gått väldigt smidigt och bra. Har städat på ett nytt ställe idag och jag hoppas att dom blir nöjda och glada.


Eftersom älsklingen har varit så snäll och hjälpsam mot mig dom senaste dagarna då min energi har legat på noll, så var jag förbi och handlade lite gott som vi ska käka ikväll. Man kan aldrig skämma bort dom man älskar för mkt!!

Har även diskat och städat av köket lite, som ni vet så hatar jag att ha stora disk berg i köket när jag vaknar på morgonen vilket det tyvärr var här imorse. Urs urs! Men nu är det rent och fint. Ska fixa resten av lägenheten sen men först ut med Cora på lång prommis. Håller tummarna på att jag inte möter nå knäppa hundar idag :)

Av becky 84 - 1 oktober 2010 11:09

3 ÅR IDAG!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards