becky84

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av becky 84 - 2 mars 2010 18:59

Arbetsförmedlingen gick bättre än förväntat. Hon som skrev in mig var väldigt trevlig och hjälpsam. Hoppas nu på att jag blir kallad av min handledare snart så jag håller igång. Jag var så sjukt illamående när jag satt där och väntade på min tur. Trodde på allvar att jag skulle spy vilken sekund som helst, men jag fixade allt utan spya :)


Efter åt gick jag och shoppade lite. Tyckte jag förtjänade det efter en massa tjafs med AF. Hittade ett par jeans och en t-shirt. Har inte köpt ett par jeans på minst 2 år. Blev helt överlycklig när jag hittade dom här och sen kostade dom bara 199:-. Såå underbart sköna är dom.

Så skönt att jag äntligen börjat köpa en massa grejer till mig. Bra Becky!!


Köpte även äppelchips. Blev så nyfiken på om det smakade som torkade äpplen som min estniska mormor alltid gjorde till oss när vi var små. Det var faktiskt riktigt gott. Kommer fortsätta att äta det som godis om jag ska ha något.


Har ni haft en bra dag?

Av becky 84 - 2 mars 2010 12:55

Nu ska jag sticka ner på stan. Måste tydligen till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande. Har verkligen ingen lust alls. Vill inte ha något med dom att göra, men det är väll bara att ta  fram huggtänderna igen och gå dit.


 


Efteråt ska jag gå och shoppa lite och kanske även sola. Hoppas att arbetsförmedlingsgrejen går snabbt. Vill inte slösa en massa tid på dom!


Av becky 84 - 2 mars 2010 10:26

God morgon allihopa,


r jag vaknade och såg att solen var framme bestämmde jga mig för att ta en lång morgon powerwalk med Cora. Även om de var riktigt skönt så var det oxåextremt kallt pga blåsten.

Sitter nu vid datorn och äter frukost.


Dagens morgonvikt: 55,7

Skönt att det börjar röra sig nedåt igen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards