becky84

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av becky 84 - 24 mars 2010 22:23

Idag har jag verkligen hållit igång! Jag hann tvätta precis allt som skulle tvättas och det var extremt skönt att bli av med det.

Sedan har jag sen länge velat storstäda hela köket, vilket jag bestämde att jag skulle dra igång idag.  Har 2½ skåp kvar som jag ska städa ur imorgon men annars så är hela köket rent och fräscht.


Började även städa ur garderoben och byrålådorna i sovrummet. Tror det är 5:de gg som jag städar ur det och slänger en massa kläder. Jag har bestämt mig för att börja köpa en massa nytt för jag förtjänar det! Ska ju shoppa med en tjejkompis på lördag och då hoppas jag på att jag hittar en massa kläder jag gillar.


Vid 6 tiden kom en killkompis förbi och skulle käka pizza med mig och älsklingen. Jag har ju tröttnat på pizza rejält så jag tog en nachostallrik ist. Det var iaf mysigt och trevligt.


När jag var ute med Cora på kvällspromenaden så bestämde jag mig för att test springa igen. Av nån konstig anledning så går du hur bra som helst. Jag orkar knappt hänga upp tvätt utan att jag blir trött i armarna men jag kan springa utan problem, vad är det som är fel? Tycker att det liksom går för bra för att vara sant.

Jag har aldrig varit bra på att springa och nu funkar det bara så där.

Hur är det möjligt?

Vet att jag tjatar mycket om det men jag förstår det inte. Fast det är väll bara att springa på så länge som det funkar eller hur?

  

??

Av becky 84 - 24 mars 2010 13:23

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/848398/becky84?claim=vxc4vwmtucf">Följ min blogg med bloglovin</a>

Av becky 84 - 24 mars 2010 12:42

Snart så är det dax för tvätt, vilket absolut behövs. Min tvättkorg är verkligen helt överfull.

Skönt att man är full av energi, det behövs =)


 

Av becky 84 - 24 mars 2010 07:34

Nu sitter jag och äter frukost.

Var ute med Cora och test sprang idag med. Det gick t.o.m bättre idag, jag orkade springa längre sträckor. Varför har jag fått för mig att jag inte kan springa? Det går ju bra. Det går verkligen inte att beskriva hur jävla glad jag är över det!


Är det nån som har ätit god morgon välling nån gång?

 

Väldigt mumsigt.

Av becky 84 - 24 mars 2010 06:39

Nu kör vi!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards