becky84

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av becky 84 - 5 mars 2010 13:15

Dagens morgonvikt: 55.5 kg


Jag har lyckats gå ner 100 gram till idag. Måste säga att jag är väldigt glad över dom fjuttiga 100 gramen då det har stått still i några dagar.


Såg mig själv i spegeln när jag klädde på mig ocg det är verkligen skönt med en platt mage. Blir så glad och full av energi när jag ser förändringarna. Jag ska ju vara lite stolt över mig också, har ju gått ner 6.5 kg nu och närmar mig målet!

 

Inte min mage


Av becky 84 - 5 mars 2010 13:04

Hej Allihopa,


Vilket underbart väder det är ute idag. Solen skiner så fint och starkt. Idag är det perfekt väder för promenader. Självklart har jag sovit bort halva dagen känns det som.


Cora väckte mig iaf kl 7 med att gnylla extremt mycket ute i vardagsrummet, så jag klär på mig och går ut med henne för jag tror att hon är kissnödig. När man väl kommer ut så springer hon och busar som en dåre i snön och tycker det är riktigt kul med all snö.

När jag sen kommer hem igen så sätter hon sig i soffan igen och gnyllar. Går till henne igen och försöker lista ut vad det är som är fel, har lite tankar på att det kanske är löpning på g. Efter en bra stund, mycket gnyll och en arg Becky, så ser jag att  lills söta rara älsklingen hade lämnat en macka på bordet och där av allt gnäll. Tog mackan gav pålägget till henne slängde resten och gick och la mig. Emil tyckte det var jätte roligt när jag berättade det för honom. Självklart är de det, det var ju inte han som behövde stå ut me allt gnäll!


Hundar är underbara djur! =)


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards