becky84

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av becky 84 - 25 mars 2010 07:23

Det blev kortare sväng idag.

Var ute nu och gick och så såg jag att en  äldre dam med rullator var ute och gick med sin hund. Cora har ju svårt för andra hundar och är väldigt rädd för dom.

Hon hoppar upp på en snödriva och ser hunden, jag ropar att hon ska komma till mig.

Hon lyder och hoppar ner och börjar skrika och lyfter upp högra bakbenet.  Jag blir panikslagen och går fram kollar benet/ tassen, känner på det och så fort jag tar i det så börjar hon skrika igen. Hon vägrar att ställa ner benet mot marken.  Trodde helt klart att hon hade stukat tassen eller skadat själva benet.


Min första tanke är att nu får jag gå hem direkt och bära hem henne., me så fort den andra hunden har gått förbi oss så springer Cora som vanligt igen. Kan hon ha lurat mig för att vi inte skulle gå emot den andra hunden? Isf var det väldigt elakt!

Jag blir panikslagen så fort hon andas konstigt eller skriker pga att hon har ont nånstans. Är ju så fruktansvärt rädd om henne! Hon är ju min lilla sessa!

  Kommer hålla koll på benet under dagen.

Av becky 84 - 25 mars 2010 06:32

Vilken underbar morgon.

Har rejäl träningsvärk i låren och i benen. Kan det bli bättre? Jag klagar inte!

Nu ska jag ut och springa straxt. Höres sen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards