becky84

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av becky 84 - 14 juli 2009 21:33

Nu är man tillbaka efter 1½ timmes promenad.

Idag har jag gått 21.246 steg, vilket är 14 km efter mina steg.

Tycker det är riktigt skönt att vara ute och gå så här på kvällen.

Väldigt lugnt och harmoniskt om man tar bort alla packade sthlmare.


Ja, jag vet att jag klagar på dom mkt men jag har mina anledningar!

T.e.x nu när jag var ute och gick så var det ett killgäng en bit framför mig och självklart var dom fulla.

En tjej som är ute och går med hunden går om dom och då börjar en kille skälla ut henne för att hon inte hälsade på honom?!?

Alltså allvarligt vad är det för jävla sätt? Vem tror dom att dom är??

Hu, hatar den här veckan!!


Jaja, nu ska jag vika tvätt och sen blir det nog lite tv innan sängen.

Hoppas ni har haft en toppen dag!


bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 19:37
bloglovin

Nu äntligen är tvätten klar och jag ska bege mig ut på en promenad.

Hoppas inte att alla sthlm:are tagit över den här ön bara . Hatar den här veckan!


Iaf nu när jag  gick upp med tvätten så jag en engelsk bulldog utanför.

Var tvungen att stanna och verkligen glo.  Var på väg att vända mig om och fråga om man fick klappa.

Jag älskar dom hundarna, har alltid velat ha en sån.

Den skulle ha rosa nithalsband och heta Buster!

Är dom inte söta??



Av becky 84 - 14 juli 2009 17:40

Kvällens måltid blev stext lax med en sås,fullkorns bulgur och sallad.

Är väldigt mätt och ska nu bara sitta framför glamour innan jag ska ner till tvätten igen.

När jag har tvättat färdigt ska jag ta en skön promenad!


bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 14:50

Nu har man legat ut i ca:1 tim.

Håller fan på att dö :) men jag får färg iaf.

Är glad över att jag köpte den här sololjan på impulsköp.

För jag blir fan brun!



bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 13:46

Nu har man kommit hem igen efter mötet som gick väldigt bra.

Eller jag har väll varit hemma ett tag.

Jag märker att benen är riktigt trötta idag. Det var riktigt segt att gå till mötet och tillbaka, men nu har jag iaf gått mer än häften av stegen som jag ska gå idag. Tänkte ta en riktgt promenad sen ikväll när det är svalare.


Har nu ätit en bar och druckigt en V energidryck.

Riktigt gott och svalkande.

Tänkte nu att jag ska lägag mig ute och läsa min nay tidning och sola lite på balkongen.

Det låter inte dumt va?


Allt bra med er där ute??


Följ mig gärna med bloglovin=)


bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 09:27

Dagens morgon vikt är 57,8.

Vilket är bra har ju gått ner 0,7 gram sen igår. 


Dagens frukost består även idag av gröt med äppelmos, sojamjölk och mina psylliumfrön.

Nu är man mätt och belåten och ska ta tag i dagen.

Har ett möte kl. 11.oo som jag ska gå till så jag får lite motion med.


Som vanligt så ska jag gå 15.000 steg idag minst.


Hur går det för er??

bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards