becky84

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av becky 84 - 16 juli 2009 22:35

Då var man hemma efter promenaden.

När jag gick ut och skulle gå ner för trappan så ville mina ben bara vika sig. Jordan dvd ger så himla bra.

Det var iaf en väldigt skön promenix. Började lite segt men sen började benen trampa på rejält alldeles själva.

Har iaf gått 20091 steg idag.

Man blir bara mer och mer peppad när man inser hur mkt man har gått och att man kan slå gårdagens resultat =)


Saknar min älskling såå mkt. Känns skönt att imorgon kommer jag få kramas med honom igen och heeela helgen.

Ska kanske även gå och bada i helgen och det kommer isf bli årets första dopp.


Nu ska jag dricka lite chai te och se skenet bedrar.


Btw så ska ni alla var stolta över er själva för ni har ju varit jätte duktiga ni oxå!!

bloglovin
Av becky 84 - 16 juli 2009 19:34

Råkade somna och vaknade 10 min innan friskis passet skulle börja.

Fan vad jag var besviken på mig själv svor och hade mig.

Som bestraffning körde jag ett dvd pass och det var f*n värre.

Svetten pissar om mig och kroppen är helt slut.

Är iaf stolt över att jag nu har tränar en timme iaf fast att jag missade friskis passet.

Måndag går nästa pass på friskis och då jäklar ska jag vara där.

Fast frågan är om inte dvd träningen ger mer..


Nu ska jag hoppa in i duschen äta en banan och sen ska jag ut och gå.



Har ni tränat något idag och isf vad?


bloglovin
Av becky 84 - 16 juli 2009 16:27

Då va rman hemma igen efter fikastunden.

Det var faktiskt riktgt trevligt och jag åt inte en enda bulle!

Fick höra en massa roliga historier och annat.


Om 2 veckor ska jag gå och kolla på tornespelen. Har aldrig gjort det  eller kanske när jag var liten men jag har inget minne av det.

Är ju en häst tokig tjej så jag ser väldigt mkt framemot det-


Har iaf gått mer än hälften av stegen idag och sen blir det träningspass om 2 tim.

Får se om jag kommer gå något efteråt beror nog på om jag överlever själva passet:)


Har inte ätit nå mer än gröt och en bar idag.

Ska äta lite nu innan passet annars kommer jag nog inte orka alls pga den här värmen.




bloglovin
Av becky 84 - 16 juli 2009 11:24

Nu sitter man och äter sin gröt och magen är redan mätt efter 3 tuggor??

Dagens morgon vikt är 57.3 Alltså 100 gram mer än igår.

Drack dock mkt vatten inan jag gick och la mig igår.

Jag märker iaf att kroppen är tajtare. kläderna sitter snyggare och så vidare, och det bara på 3 dagar så det är bara att kämpa vidare!


Ikväll blir det Friskis:) Ska bli kul och se hur det är med konditionen och styrkan efter så många månader.


Nu ska jag iväg på en fikastund! Skriver igen när jag kommer hem.

Ta hand om er!


bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards