becky84

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av becky 84 - 20 juli 2009 22:52

Nu ligger min fina älskling och sover.

Har nu plockat i ordning i hela lägenheten så det är fint imorgon bitti när han vaknar.

Gillar inte när det är stökigt.

Vill att han ska ha det fint runt omkring sig.

Speciellt nu när han måste gå upp extra tidigt bara för att han ska sova hos mig. Då förtjänar han det bästa! Iofs gör han det alltid.

Så lycklig att jag har han i mitt liv. 

Han är den enda under hela min livstid som aldrig har klagat på mig och som aldrig har försökt trycka ner mig eller fått mig känna mig värdelös vad jag än har gjort.

MY LOVE


Som sagt så kör jag igång imorgon bitti igen.

Ska upp kvart i 6 med älsklingen och ska gå en morgon promenad när han ska till jobbet.

Dte är enkelt att se till att gå promenaderna på morgonen när han bor med mig och ska till jobbet.


Fast att jag har njutit nu i helgen så har jag bara gått upp 1 kg och jag vet att  jag kommer gå ner det nu när jag sätter igång igen.

Tror mkt av mitt godis sug kom pga av mensen. Har även varit lite nere dom här dagarna.


Av becky 84 - 20 juli 2009 21:00

Har bara slarvat idag och då vill jag inte skriva då jag känner mig dum.

Imorgon bitti kör jag igång igen. Morgon promenad då...

Hur går det för er där ute??

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards